آخرین اخبار
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
یحیی هرطور شده این گزینه استقلال را می خواهد : او تنها ایرانی لیست من است
بازدید:۴۹۲۳
صد آنلاین | با وجود در اختیار داشتن ۳ گزینه، یحیی گل‌محمدی به دنبال یک مدافع چپ خارجی برای تقویت تیمش است.
کد خبر : ۲۶۲۰۷

پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق شده با شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای همکاری به توافق برسد اما گفته می‌شود خواسته‌های نقل‌وانتقالاتی یحیی گل‌محمدی بیش از جذب ۳ بازیکن است و سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در این‌باره لیست بازیکنان موردنیاز خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است. پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یحیی گل‌محمدی امیدوار به تکرار آن عملکرد است.

 

سرخ‌ها در بازار تابستانه فصل گذشته موفق به جذب ستاره‌هایی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا شدند و این عملکرد موفق زمینه‌ساز کسب ۳ قهرمانی در فصل گذشته شد. حالا با توجه به فشردگی فصل پیش‌رو، یحیی گل‌محمدی به دنبال آن است تا در پست‌های مختلف از حضور بازیکنان باتجربه و نام‌آشنا استفاده کند تا با پرستاره‌ترین ترکیب ممکن، سرخ‌پوشان پایتخت آماده حضور در فصل جدید شوند.

 

گل‌محمدی خیالش از دفاع میانی پرسپولیس با جذب کنعانی‌زادگان و حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی آسوده شده اما گفته می‌شود که همچنان سرمربی سرخ‌ها به دنبال جذب مدافع است و دغدغه یحیی گل‌محمدی، جذب مدافع چپ تخصصی است. البته که این مسئله، یکی از دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود و یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس در زمینه جذب دروازه‌بان ذخیره، هافبک دفاعی و مهاجم تمام‌کننده هم اعلام نیاز کرده که گفته می‌شود مذاکرات در حال انجام است.

 

عزت‌اللهی، تنها گزینه ایرانیِ یحیی!

یحیی گل‌محمدی با وجود آنکه در فهرست تیمش میلاد سرلک را در کنار مسعود ریگی و سینا اسدبیگی در پست هافبک دارد، به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی است؛ به‌ویژه آنکه شرایط ادامه همکاری با سرلک نامشخص است و احتمال سرباز شدن او طی ماه‌های آینده وجود دارد. در این زمینه مدیران باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی برای جذب عزت‌اللهی هستند اما گفته می‌شود که افزایش هزینه رضایت‌نامه این هافبک دفاعی باتجربه باعث شده تا حضور او در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

گل‌محمدی در حالی فهرست خرید خود را چینش کرده که به جز سعید عزت‌اللهی نام بازیکن ایرانی دیگری به چشم نمی‌خورد و به نظر می‌رسد که عزت‌اللهی در کنار شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مسعود ریگی تنها گزینه‌های ایرانی سرمربی سرخ‌ها در بازار تابستانه بوده‌اند و برای سایر پست‌ها، یحیی گل‌محمدی به دنبال جذب بازیکن خارجی است که فعلاً خبری از توافق با گزینه‌های خارجی به گوش نمی‌رسد.

 

گل‌محمدی مدافع جوان را دوباره کنار می‌گذارد؟

سرمربی پرسپولیس در فهرست خرید خود در ۳ پست مختلف نسبت به جذب بازیکن خارجی اعلام نیاز کرده است. گل‌محمدی که از جذب محمدرضا خالدآبادی در نقش دروازه‎‌بان ذخیره ناامید شده، به دنبال جذب یک ذخیره مطمئن و خارجی برای علیرضا بیرانوند است که در این زمینه ملاک یحیی گل‌محمدی، انتخاب دروازه‌بان زیر ۲۳ سال است. در پست مهاجم هدف هم گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی جذب مهاجم خارجی را در دستور کار قرار داده و سرمربی سرخ‌ها همچنین در پست دفاع چپ به دنبال جذب بازیکن خارجی است.

 

یحیی گل‌محمدی در شرایطی در پست دفاع چپ به جذب بازیکن خارجی اعلام نیاز کرده که علی نعمتی، وحید امیری و البته محمدمهدی احمدی گزینه‌های در دسترس سرمربی پرسپولیس هستند اما گفته می‌شود که با وجود عملکرد خوب احمدی در بازی‌های پیش‌فصل، گل‌محمدی برای گزینه اول سمت چپ خط دفاعی تیمش به او اعتماد ندارد و همین مسئله باعث شده تا سرخ‌ها به دنبال جذب یک مدافع خارجی باشند. در این‌صورت به نظر می‌رسد که علی نعمتی به فهرست مدافعان میانی پرسپولیس اضافه خواهد شد که این اتفاق می‌تواند زمینه‌ساز جدایی فرشاد فرجی و وحدت هنانوف شود!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها