آخرین اخبار
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
بازدید:۶۴۲
صد آنلاین | رئیس پلیس راه استان البرز از واژگون شدن یک دستگاه خودرو زانتیا، در خروجی هیو آزادراه کرج- قزوین خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو فوت و ۴ نفر مصدوم شدند.
کد خبر : ۲۵۹۷۴

به گزارش صد آنلاین ،  پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد امروز خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو زانتیا در خروجی جاده هیو آزادراه کرج - قزوین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

 

 

 

 

 


وی افزود: با حضور ماموران انتظامی، مشخص شد که یک دستگاه خودرو زانتیا دارای ۵ نفر سرنشین به دلیل عدم توانایی راننده‌اش در کنترل وسیله نقلیه از جاده خارج و دچار واژگونی شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز، با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو فوت و ۴ نفر مصدوم شدند گفت: با حضور عوامل اورژانس مصدومان حادثه برای طی کردن مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

کرمی، در پایان رعایت قوانین راهنمایی رانندگی را ضامن سلامتی شهروندان اعلام کرد و گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم با رعایت سرعت مطمئنه از به خطر انداختن جان خود و سایر شهروندان اجتناب کنند.

4461/س

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها