آخرین اخبار
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
بازدید:۴۱۵
صد آنلاین | محموله ۲۰۰ تنی گوشت منجمد برزیلی که بیش از یکسال در گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس معطل مانده و بیم فساد آن می‌رفت با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان تعیین تکلیف شد و دستورات لازم برای تسریع در امر ترخیص و بارگیری آن صادر گردید.
کد خبر : ۲۵۸۹۷
 
به گزارش صد آنلاین ، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: با دستورات و توصیه‌های تخصصی ریاست قوه قضائیه به مسئولین قضایی استان‌های ساحلی و دارای بندر، مبنی بر استمرار سرکشی از انبارهای گمرکات و بنادر و تعیین تکلیف سریع کالاهای دپو شده، مسئولان قضایی استان هرمزگان در دو سال اخیر بازدیدهای مستمری از بنادر و گمرکات استان بالاخص بندر شهید رجایی بندرعباس داشته اند.
 
وی افزود: ثمره این بازدیدهای میدانی، ترخیص صدها محموله معطله و متروکه کالاهای مورد نیاز کشور اعم از کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید بوده است.
 
احمدی منش ادامه داد: محموله ۲۰۰ تنی گوشت منجمد برزیلی که بیش از یکسال در گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس معطل مانده و بیم فساد آن می‌رفت با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان تعیین تکلیف شد و دستورات لازم برای تسریع در امر ترخیص و بارگیری آن صادر گردید.
 
وی با بیان این مطلب که تأیید سلامت بهداشتی این محموله گوشت برای دستگاه قضایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، بیان داشت: طی جلسه‌ای با دستگاه‌های متولی امر از جمله دامپزشکی استان مقرر شد محموله مذکور مطابق تأییدیه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کل کشور در واحدهای تولیدی گوشت حرارت‌دیده مورداستفاده قرار گیرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین بر لزوم نظارت مستمر بر سلامت این محموله گوشت وارداتی از زمان ترخیص تا زمان توزیع تأکید کرد.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: چنانچه دستگاه‌های اجرایی در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه متبوع عملکردی مناسب و دقیق داشته باشند، لزومی به ورود دستگاه قضایی به برخی موضوعات اجرایی نخواهد بود.
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها