۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۴
بازدید:۹۵۱
پرسپولیس در خط دفاعی ترافیک جالبی دارد و ستاره‌های ملی‌پوش سرخ‌ها باید برای بازی در ترکیب اصلی تلاش کنند.
کد خبر : ۲۵۳۵۸

 اگرچه کنعانی پس از بازگشت به پرسپولیس در اولین مصاحبه خود و در واکنش به ترافیک خط دفاعی گفت فرقی ندارد چه کسی بازی کند و مهم موفقیت تیم است اما در عمل بازی در ترکیب اصلی مسئله‌ای است که می‌تواند برای دعوت به تیم ملی هم فاکتور مهمی باشد.

 

 


حسین کنعانی پس از دو فصل حضور در لیگ ستارگان به پرسپولیس بازگشت و بار دیگر شماره ۶ سرخ‌ها را به تن خواهد کرد. قرمزها در غیاب کنعانی به نایب قهرمانی و قهرمانی در لیگ دست یافتند و فصل پیش بهترین خط دفاعی را داشتند.

پرسپولیس فصل پیش با زوج دفاعی جدید خود یعنی گولسیانی-پورعلی‌گنجی کم اشتباه ظاهر شد و در نهایت به قهرمانی در لیگ و حذفی رسید. تغییر این زوج در خط دفاع فصل جدید بستگی به تمرینات و آمادگی پورعلی، گئورگی و کنعانی دارد.

با این حال کنعانی از ویژگی مهمی برخوردار است که می‌تواند برگ برنده او باشد. او پیش‌تر در خط دفاع پرسپولیس نقش یک بازیساز را در عقب زمین ایفا می‌کرد و می‌توانست با پاس‌های هوشمندانه حتی روی گل‌ها نیز تاثیر بگذارد. این خصوصیت می‌تواند به کنعانی در رسیدن به ترکیب اصلی کمک کند اما به هرحال باتوجه به فرسایشی بودن فصل و حضور قرمزها در سه تورنمنت هر سه مدافع نام آشنای پرسپولیس به کار گرفته خواهند شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها