آخرین اخبار
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
بازدید:۵۴۹
صد آنلاین | سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۴۱ نفر در حوادث ترافیکی استان اصفها در روز گذشته خبر داد.
کد خبر : ۲۵۱۶۸

به گزارش صد آنلاین ، عباس عابدی با بیان اینکه روز گذشته در استان اصفهان حوادث ترافیکی با تعداد مصدومان بالا به ۷ فقره رسید، اظهار داشت: حادثه سمند با پژو در محور دامنه – داران ساعت ۱۷ و سه دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

 

 

 

 


وی افزود: برای این حادثه ۲و احد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت پنج نفر شامل ۲ خانم و ۳ آقا در این حادثه ابراز داشت: مصدومان به بیمارستان رجایی داران منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه واژگونی پراید در کیلومتر ۱۰ جاده مورچه‌خورت – طرق رود اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با اشاره به اعزام ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه ابراز داشت: این حادثه نیز هشت مصدوم شامل چهار نفر خانم و چهار کودک دختر داشت که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی واژگونی دوو سیلو در کیلومتر هشت جاده سجزی – اصفهان را از دیگر حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان اعلام کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۲۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس برای این حادثه افزود: این حادثه هشت نفر مصدوم شامل چهار خانم و ۲ کودک پسر و ۲ کودک دختر داشت که پس از دریافت درمان سرپایی در محل، رضایت به انتقال به بیمارستان ندادند.

وی همچنین به حادثه برخورد پراید و پژو پارس در جاده سجزی به اصفهان ورودی ورتون اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۵۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

 

 

 

 

 

عابدی با بیان اینکه ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شد، تصریح کرد: پنج نفر مصدوم این حادثه که شامل سه مرد، یک خانم و یک کودک پسر بود به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه تصادف سمند و کوییک کیلومتر ۲ جاده کلیشاد به یزد آباد (اتوبان ذوب آهن) اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و ۳۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد و پنج نفر مصدوم این حادثه شامل سه مرد و ۲ خانم را به بیمارستان امام فلاورجان و شفای کلیشاد منتقل کردند.

عابدی برخورد پیکان و پراید در محور چادگان کیلومتر ۵ جاده انالوچه -رزوه را دیگر تصادف شب گذشته در اصفهان اعلام کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۲ و سه دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد و پنج مصدوم شامل ۲ مرد و ۲ کودک پسر و یک کودک دختر را به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده نطنز – اصفهان را آخرین حادثه شب گذشته در اصفهان اعلام کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۳ و یک دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است، تصریح کرد: پنج نفر مصدوم این حادثه شامل سه مرد و یک خانم و یک کودک پسر به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.

 

 

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها