۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
بازدید:۴۳۳
صد آنلاین | رئیس اورژانس استان زنجان گفت: واژگونی خودرو در محور خدابنده به محور روستای مصرآباد منجر به فوت دو نفر شد.
کد خبر : ۲۴۷۶۱

به گزارش صد آنلاین ، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان  از گزارش چندینحادثه به اورژانس طی 24 ساعت گذشته خبر و اظهار کرد: در یکی از این حوادث یک دستگاه خودروی ساینا واژگون شده بود.

 

 

 



رئیس اورژانس استان زنجان محور وقوع حادثه واژگونی را خدابنده _ گرمای روستای مصرآباد به سما اولی بیگ اعلام و تصریح کرد: این حادثه در ساعت ۱۸ و ۳۳ دقیقه روی گذشته به اورژانس گزارش شده است.
وی از مصدومیت هفت نفر در واژگونی خودروی ساینا خبر داد و گفت: چهار کد آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شد.
تقیلو با بیان اینکه پنج مصدوم این حادثه بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امیرالمومنین قیدار منتقل شدند، افزود: این حادثه یک فوتی هم داشت که تحویل عوامل انتظامی شد.
رئیس اورژانس استان زنجان از فوت یکی دیگر از مصدومان سانحه واژگونی خودرو در بیمارستان خبر داد.

تقیلو همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در ساعت 11 و 38 دقیقه امروز در محور ایجرود به باغ کندی خبر داد و گفت: این واژگونی هم پنج مصدوم داشته است که با اعزام آمبولانس از کد پاپایی بعد از اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان آیت‌الله موسوی انتقال یافتند.

رئیس اورژانس استان زنجان همچنین از اعزام بالگرد برای انجام دو ماموریت به ماهنشان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: یکی از این ماموریت برای انتقال بیمارMPT (شکستگی ران و لکن) برای مرد ۱۸ ساله انجام شد که مصدوم به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شد.

وی دومین عملیات بالگرد را مربوط به انتقال یک مصدوم با سوختگی 80 درصد برای مرد 30 سالع اعلام کرد و افزود: این عملیات ظهر امروز و برای انتقال مصدومی که بر  اثرانفجار کپسول گاز دچار سوختگی شده بود انجام و بیمار برای ادامه درمان از بیمارستان رازی ماهنشان به بیمارستان موسوی انتقال داده شد.

 

 

4461/س

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها