۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
بازدید:۵۶۳۸
صد آنلاین | مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس از انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان برخوردار است و کاملا مشخص است که کیفیت او نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی داشته است.
کد خبر : ۲۴۴۹۷

 شهاب زاهدی که سه فصل در پرسپولیس حضور داشت و پشت خط مهاجمان نامی‌تر تیمش قرار گرفته بود، برای دستیابی به رؤیای خود مسیر پرماجرایی را دنبال کرد و اکنون در بازگشتی دوباره در قامت یک ملی‌پوش و ستاره در جمع سرخ‌ها حضور یافته است.

 

زاهدی که توسط دراگان اسکوچیچ و در ادامه امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده، این بار بعد از تجربه لیگ‌های ایسلند، اوکراین و مجارستان قرار است فصل جدید را به عنوان مهاجم شماره یک تیم یحیی گل‌محمدی کار را با هدف رسیدن به جام ملت‌ها دنبال کند.

 

تمرین پرسپولیس روز گذشته در شرایطی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که یکی از بازیکنانی که سوژه خبرنگاران بود شهاب زاهدی بود. مهاجمی که اکنون با جدایی لئاندرو پرایر و عیسی آل‌کثیر به عنوان بازیکن مورداعتماد یحیی گل‌محمدی شناخته می‌شود و شاید خوشبختی بزرگ او حضور بازیکنانی بازی‌ساز مثل مهدی ترابی، سعید صادقی و همچنین سروش رفیعی باشد که به خوبی قادر هستند مهاجم هدف را تغذیه کنند.

 

زاهدی در تمرین روز گذشته کاملا آمادگی و کیفیت برتر خود را نسبت به گذشته به نمایش گذاشت. حرکاتی فردی او و در نهایت قدرت تمام کنندگی‌اش اتفاقی بود که بارها از سوی هم‌تیمی‌هایش و خصوصا وحید امیری مورد ستایش قرار گرفت. با این شرایط باید دید در روزهایی که بحث انتقال یک مهاجم خارجی نیز در پرسپولیس داغ است، زاهدی قادر خواهد بود در بازگشت دوباره‌اش برای آقای گل‌های مدعی خط و نشان بکشد یا خیر.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها