آخرین اخبار
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
بازدید:۷۱۵
صد آنلاین | مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: آن کسی که باقری را کنار گذاشته در ونکوور کانادا  نشسته است.
کد خبر : ۲۳۸۸۰

عابدینی: کریم باقری را فردی در کانادا از پرسپولیس کنار گذاشت

امیرعابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: یک بازی و نمایش برای انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال انجام شد و این پوشش برای  چند کار دیگر بود. یکی از آنها این بود که کریم باقری را بی سروصدا کنار بگذارند. آقایان با بهانه های مختلف درست درجو مربوط به بیرانوند، کریم باقری را کنار گذاشتند.  در همان باشگاه پرسپولیس یک روزی به علی دایی پرخاش می کنیم و یک روز اشک مهدوی کیا را در می آوریم امروز هم به سادگی کریم باقری را کنار می گذاریم.

 

او ادامه داد: فقط چه کسانی کریم باقری را کنار می گذارند. آن کسی که باقری را کنار گذاشته در ونکوور کانادا  نشسته است. من اسنادی دارم که برای شما می فرستم. ایشان برای دفاع از خودش برای من پیامی فرستاد چون من یک وویس برایش گذاشتم که برادرم تو آنجا نشستی و درباره کریم باقری قضاوت می کنی و کی به تو همچین گزارشی داده است و از کجا این اطلاعات را آوردی؟ اگر کسی به تو اطلاعاتی می دهد اول آن را راستی آزمایی کن. بعد ایشان در جواب گفت: یک نفر نگفت بلکه بیست نفر به من گفتند. دیگر مدرک نیاز ندارم.

 

عابدینی درباره اینکه نام آن فرد چیست، گفت: اسمش محمد است و در ونکوور زندگی می کند. ارتباط تنگاتنگی با درویش دارد و هیچ مشکلی هم نیست و همه دنیا می توانند با مدیر باشگاه ارتباط داشته باشند، اما اینکه تصمیم بگیرند و تشخیص بدهند این درست نیست. اقرار نامه اش را دارم.

 

او درباره اینکه این فرد سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد که تصمیم بگیرد، گفت: مگر افرادی که در جلسات محفلی می نشینند سمت دارند. اشکال همین است. سجادی وزیر ورزش به بیراهه می رود. چه کسی توصیه می کند و چه کسی نصب می کند، آن وقتی که می خواهیم عزل کنیم چگونه این کار را می کنیم؟ قربانزاده در برنامه شما گفتند که بنده دخالتی نمی کنم. جناب قربانزاده! قرار بوده دولت در بخش کار اجرایی و شرکت ها تا جایی که می تواند تصدی اش را کم کند و به دست خصوصی سازی بسپارد. قرار بوده  به عنوان مدیر برود باشگاه ها و ابلاغ بدهد و مدیریت را کنترل و نظارت کند. پس بازرس تکلیفش چی هست؟ وزارت ورزش برخلاف قانون اختیاراتش و هم قانون فیفا دارد باشگاه داری می کند. همین الان قربانزاده مطرح کرد که وزیر ورزش باید مدیران سرخابی را جابه جا کند و این اگر به گوش فیفا برسد تاج باید پاسخ بدهد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها