آخرین اخبار
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
دیگر کسی رویاهای شهاب را خراب نمی‌کند؛

مهاجم پرسپولیس و خوشحالی عمیق از موفقیت طارمی!

بازدید:۱۰۲۶
اردوی پیش فصل در ترکیه برای لیگ شانزدهم بود که یک نفر همه نگاه‌ها را به خود جذب کرد.
کد خبر : ۲۳۸۳۰

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی، نام بازیکنی بود که در غیاب مهدی طارمی که فکر رفتن در سر داشت، کار را حسابی در دست گرفته بود و در خط حمله تیم برانکو در بازیهای درون‌تیمی، حسابی می‌درخشید. آنها که کنار تیم بودند، تصور می‌کردند قرار است در فصل 95-96 بدرخشد اما اوضاع آنطور که شهابِ قصه می‌خواست، پیش نرفت.

 


زاهدی در تیم برانکو تقریبا هیچ فرصتی به دست نیاورد و میدان را به آقای گل لیگ که یک رفت و برگشت جنجالی به ترکیه داشت، واگذار کرد. سپس سرمربی کروات نامش را در لیست فروش قرار داد تا او به کره‌جنوبی، ایسلند، اوکراین و مجارستان برود تا این بار در نقشی متفاوت به پرسپولیس بازگردد.

 

شهاب که ویژگی‌های یک مهاجم چارچوب‌شناس، سریع و سرزن را دارد، با ارتقای این خصوصیات مثبت می‌تواند امسال به مهاجمی بدل گردد که سالها پیش شاید فرصت تبدیل به آن از او دریغ شده بود.

 

زاهدی با دعوت کما بیش به تیم ملی، این ذهنیت را هم برای خود ساخته که در صورت درخشش با پرسپولیس می‌تواند به جام ملتهای آسیا نیز برود و همراه تیم ملی باشد.

نکته مهم اینکه حالا در پرسپولیس خبری از مهدی طارمی و علی علیپور نیست و زاهدی حداکثر باید با عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و یک مهاجم خارجی رقابت کند که برتری او در این جدال، هیچکسی را متعجب نخواهد کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها