آخرین اخبار
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
تصویری عجیب از طوفان در آلمان و هلند  ؛ 2 کشته در سقوط درخت
بازدید:۴۵۴
صد آنلاین | 400 پرواز فرودگاه آمستردام به دنبال طوفان لغو شد / پلیس هلند اعلام کرد: یک زن 51 ساله در سقوط درخت بر روی خودرویش در منطقه هارم در نزدیکی آمستردام کشته شد. 
کد خبر : ۲۳۶۱۷
به گزارش صد آنلاین ، خبرگزاری فرانسه با انتشار این خبر نوشت که طوفان منجر به لغو پروازها و حرکت قطارها و هرج و مرج در حمل ونقل هوایی و ریلی این دو کشور شد.

 
پلیس هلند اعلام کرد: یک زن 51 ساله در سقوط درخت بر روی خودرویش در منطقه هارم در نزدیکی آمستردام کشته شد. 
 
 
 پلیس آلمان هم گفت که یک مرد 64 ساله در حادثه مشابه در شهر کوچک "ریده" آلمان در نزدیکی مرز هلند جان باخت.
 
به نوشته رسانه های هلندی، دو مرد هم به دلیل سقوط درخت بر خودرو و سقوط پایه ها و سیم های برق، به شدت زخمی شدند.

برخی آزادراه ها در این کشور هم به دلیل سقوط درخت ها و چپ شدن کامیون ها بسته شدند.

فرودگاه اسخپیول آمستردام (بزرگترین شهر هلند) هم اعلام کرد 400 پرواز به دلیل طوفان بولی لغو شدند. این یکی از مهمترین فرودگاه های اروپاست. حرکت قطارها به سمت فرودگاه هم متوقف شده است.
حرکت قطارها از امستردام به سمت لندن (پایتخت بریتانیا) و حرکت قطارهای پرسرعت از این شهر به سمت دو شهر کلن و هامبورگ آلمان هم لغو شدند.



بسیاری از افراد از جمله گردشگران در ایستگاه مرکزی آمستردام گیر افتادند و مجبور شدند از دیگر وسایل حمل و نقل از جمله اتوبوس استفاده کنند.

دانشجوی 18 ساله انگلیسی به نام "آبی سکت" که در ایستگاه مرکزی قطارهای آمستردام گفت: "اعلام کردند حرکت همه قطارها لغو شده است. با اتوبوس به بروکسل خواهیم رفت".
 
طوفان "بولی" با سرعت 146 کیلومتر در ساعت سواحل هلند را درنوردید و باعث کنده شدن درختان شد. مقامات از مردم این مناطق خواستند در خانه بمانند.
 
 
 
هواشناسی هلند برای این طوفان، هشدار قرمز صادر کرده است. این بالاترین سطح هشدار است. 
دولت هلند هم برای هشدار، به گوشی موبایل شهروندان پیامک هشدار ارسال کرد و از آنها خواست در مناطق شمالی این کشور از جمله شهر آمستردام، در خانه باقی بمانند.
 
 
ارتفاع یک سوم خاک هلند کمتر از سطح دریاست. به همین دلیل با پدیده ها و تاثیرات تغییرات آب و هوایی روبه رو می شود.
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها