۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
بازدید:۳۹۶
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت کیونت در یک ساختمان در منطقه کمالشهر کرج خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ نفر بازداشت شده‌اند.
کد خبر : ۲۳۴۴۶

سرپرست آگاهی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت درشرکت هرمی موسوم به "کیونت"، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

 


وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۶ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: بنابرحساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۶ نفر را شناسایی کردند.

 

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه کمالشهر شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند.

شجاعی خاطرنشان کرد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

211111

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها