آخرین اخبار
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
بازدید:۲۳۲
فرماندار شهرستان گرمی گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی گرمی در راستای حمایت از اشتغال و تولید، تامین و‌ تقویت می‌شود.
کد خبر : ۲۲۸۹۳

 حسین مولایی شامگاه گذشته در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: تامین و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌ صنعتی شهرستان در سال‌جاری از محل اعتبارات عمرانی شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های کاری برای حمایت از واحد‌های تولیدی است که تلاش می‌شود با تامین و‌تقویت این زیرساخت‌ها، زمینه  هر چه بیشتر اشتغال و افزایش تولید در شهرستان فراهم شود.

 

 


وی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهور و سفارش اکید استاندار اردبیل تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنیم و یاریگر واحد‌های تولیدی باشیم.

تامین زیرساخت، اصلی‌ترین مشکل شهرک صنعتی گرمی است

هاشم علایی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز در این جلسه، یکی از مشکلات شهرک صنعتی گرمی را مسائل زیرساختی آن دانسته و گفت: این مشکلات با تعامل و همکاری دستگاه‌ها و مسئولان مرتفع می‌شود.

علایی بیان کرد: نیاز به شهرک صنعتی جدید را از الزامات توسعه صنعتی این شهرستان بوده و با توجه به اشباع ۲ شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان گرمی، در صورت معرفی اراضی مستعد نسبت به امکان سنجی و ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران در شهرستان و مشارکت اهالی در تامین زمین مورد نظر، در راستای تحقق فرصت‌های شغلی بیشتر انتظار می‌رود زمینه راه‌اندازی شهرک صنعتی جدید در منطقه برزند نیز فراهم شود.

پایان پیام/2111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها