۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
بازدید:۴۳۹
معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در دو حادثه رانندگی در محورهای قزوین_ رشت و آوج_ هرائین امدادگران هلال احمر سه مصدوم را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
کد خبر : ۲۲۷۷۵

 حکمت الله هاشمی با اشاره به حادثه تصادف در استان گفت: در ساعت ۱۸:۰۶ روز گذشته، گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه L90 در کیلومتر ۷۵ محور قزوین_ رشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

 


 

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات کوگیر جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند و یک مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران جهت انتقال به مرکز درمانی به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: همچنین در ساعت ۱۹:۲۶ هم گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر ۱۵ محور آوج_ هرائین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

این مسئول ادامه داد: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات آوج به محل حادثه اعزام شده و دو مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/21111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها