۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
بازدید:۱۸۰۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به انتقاد از حواشی اولین تمرین فصل جدید این تیم پرداخت.
کد خبر : ۲۲۶۸۴

به گزارش صد آنلاین ، محمد نوری در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص حواشی به وجود آمده در حاشیه اولین تمرین فصل آبی‌پوشان، اظهار داشت: واقعا جای تاسف دارد که چنین حوادث و حواشی را می‌بینیم. افرادی که اصلا نباید وارد ورزشگاه و زمین ورزشی شوند، باعث این اتفافات بودند و جای تعجب دارد.

 

 


وی افزود: از نکونام حمایت کردیم و الان هم حمایت می‌کنیم اما او باید حواشی را جمع کند و اجازه دخالت در برخی موارد را به هیچ کس ندهد. کنار زمین افرادی را دیدم که نباید حتی حق حضور در کنار زمین را داشته باشند اما متاسفانه وضعیت کمپ حجازی خیلی خراب بود. مدیریت نشد و متاسفم که افراد حاشیه ساز در کنار تیم حاضر شدند. خط قرمز ما هواداران هستند. متاسفانه به هواداران استقلال توهین و تعرض شد. اصلا نمی‌توانیم این اتفاق را بپذیریم.

 

 

پیشکسوت استقلال گفت: این مساله باید مدیریت می‌شد و حتی نیروی انتظامی باید ورود می‌کرد و اجازه این کارها را به این افراد نمی‌داد. آن‌ها که خاک خورده فوتبال و استقلال هستند دعوت نمی‌شوند اما افراد معلوم‌الحال کنار زمین حاضر می‌شوند. نکونام باید بتواند حاشیه‌ها را جمع کند. اولین روز اصلا رضایت بخش نبود. اتفافات بدی رخ داد که اصلا در خور نام و جایگاه استقلال نبود.

 

 

نوری در خصوص روند تیم بستن در فصل جدید، عنوان کرد: در وهله اول نیمکت تیم باید بسیار قوی باشد. سال‌های گذشته روی نیمکت مشکل داشتیم. امیدوارم امسال این مشکل را نداشته باشیم. ضمن اینکه هنوز یارگیری خوبی نکرده‌ایم. با مهره‌های کلیدی قراردادی بسته نشده، تمدیدی‌ها انجام نشده و این مسائل باعث نگرانی ما و هواداران است. استقلال بازیکن سطح بالا می‌خواهد. ان‌شاالله این مسائل به زودی حل شوند.

 

 

وی افزود: به عنوان یک پیشکسوت از نکونام می‌خواهم افراد حاشیه ساز را از خودش و تیمش دور کند. اگر همین الان جلوی این حواشی گرفته نشود، به زودی مشکل ساز می‌شود و خدای ناکرده مانع کارکردن شما خواهد شد. سرمربی استقلال باید حواشی اطراف تیم را جمع کند در غیر این صورت مشکل ساز می‌شود و در بازی‌ها تاثیر خودش را نشان می‌دهد. به این ترتیب همین هواداران که حمایت می‌کنند ممکن است روزی دست از حمایت بردارند.

پایان پیام/21111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها