۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
بازدید:۸۰۲
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام از استقلال و حواشی‌اش  شناخت دارد امیدوارم به عنوان یک مربی ایرانی موفق شود.
کد خبر : ۲۲۶۴۵

محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سرمربیگری جواد نکونام در استقلال گفت: او یک مربی ایرانی و با تجربه است قهرمان شده و سابقه خوبی دارد اما کار در استقلال سخت است. خوشبختانه او از استقلال و حواشی‌اش  شناخت دارد امیدوارم به عنوان یک مربی ایرانی موفق شود تا دیگر به دنبال خارجی‌ها نرویم.

 


او درباره ترجیح خود بین مربی داخلی و خارجی افزود: مربی خارجی اگر می‌آوریم باید شخصی باشد که به فوتبال‌مان چیزی اضافه کند. اعتقاد دارم مربیان جوان‌مان هم باید از خارجی‌ها یاد بگیرند. باشگاه‌ها باید به فکر مربی‌سازی باشند تا دیگر سراغ خارجی های متوسط نرویم.

پیشکسوت استقلال درباره فعالیت این تیم در بازار نقل وانتقالات عنوان کرد: هنوز تکلیف بازیکنان سابق مشخص نیست. قایدی و محبی مشخص نیست که می‌مانند یا خیر. نکونام آمده تا تفکراتش را پی‌ریزی کند و ما بیرون هستیم و نه از برنامه‌های سرمربی خبر داریم و نه از تصمیمات خود بازیکنان.

گروسی درباره شرایط نکونام در استقلال گفت: صد درصد باید به نکونام زمان داد. وقتی یک مربی جدید می‌آید باید به او زمان داد تا تفکرات پی‌ریزی شود. این زمان ممکن است کار را در کوتاه مدت دچار اختلال کند اما حمایت مدیران و هواداران می‌تواند این اختلال را رفع کند.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها