۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
ابعاد جدید ولخرجی‌های دیوانه‌وار در حاشیه خلیج‌فارس

قطر روی دست عربستان بلند شد: اسم بارسا را می‌خریم!

بازدید:۱۸۸۷
باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی از قطر دریافت کرده که مبلغ آن بیش از صد میلیون یورو در سال است. قطری‌ها خواهان حق استفاده از نام تجاری بارسا هستند.
کد خبر : ۲۲۵۱۰

به گزارش "ورزش سه"،  رادیو کاتالونیا دقایقی پیش در گزارشی که از آن به عنوان بمب خبری قطر یاد شده است اعلام کرد یک باشگاه قطری که به نام آن اشاره نشده است پیشنهادی نجومی و شگفت‌انگیز به بارسلونا ارسال کرده است. بر اساس این پیشنهاد قطر حاضر است در هر سال مبلغی بیش از 100 میلیون یورو به بارسا بپردازد به این شرط که حق استفاده از نام بارسا را به دست بیاورد. هویت این باشگاه قطری فاش نشده است.

در این گزارش اشاره شد که پیشنهاد به دفتر باشگاه رسیده است و بارسلونا ابتدا باید از نظر حقوقی بررسی کند که چنین اقدامی آن را با مشکل قانونی مواجه نخواهد کرد. از این گذشته مدیران بارسا از ارکان باشگاه خواسته‌اند با بررسی‌های دقیق به این سوال پاسخ دهند که آیا چنین اقدامی شان باشگاه را زیر سوال خواهد برد یا نه؟

1892250

رادیو کاتالونیا می‌گوید مبلغ این پیشنهاد بیش از 100 میلیون یورو در هر سال است. در این گزارش اشاره شده که برخی منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند رقم پیشنهاد قطری‌ها مقدار قابل توجهی بیش از 100 میلیون یورو است.

بلوگرانا در حال حاضر با مشکلات بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌کند و تا کنون نتوانسته مبلغ بدهی خود که یچزی نزدیک به 1.35 میلیارد یورو برآورده شده است را کاهش دهد. این مبلغ بدهی هفته گذشته تسوط ادوارد رومئو، نایب‌رئیس اقتصادی باشگاه تایید شد.

مشکلات باشگاه برای رعایت فیرپلی مالی باعث شده بلوگرانا امسال تابستان برای خرید بازیکنان مد نظر کادر فنی‌اش با مشکل مواجه شود. پذیرش پیشنهاد قطری‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی به حل این مشکلات بارسا بکند. اما مشخص نیست هواداران با اجازه واگذاری نام و نشان باشگاه‌شان به قطر چه واکنشی نشان خواهند داد.

1892251
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها