آخرین اخبار
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
بازدید:۱۰۲۵
سرمربی نساجی نسبت به قانون حذف سهمیه زیر ۲۵ سال در تیم‌ها انتقاد کرد.
کد خبر : ۲۲۵۰۹

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از پایان نخستین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل نساجی مازندران مقابل تیم منتخب آکادمی این باشگاه عنوان کرد: از مردم خوب قائم‌شهر تشکر می‌کنم که از روز ورود ما به این شهر، من و بازیکنان را مورد لطف و محبت‌شان قرار دادند که از همه آنها ممنون هستم. هم از آنهایی که روز اول زیر باران به تشویق تیم پرداختند و هم هواداران که امروز کنارمان بودند. دست تک تک آنها را می بوسم.

او با اشاره به اهمیت پشتیبانی تماشاگران نساجی قائم‌شهر از آنها ابراز کرد: ما نیاز داریم که این هواداران خون گرم و خوب کنارمان باشند و از ما حمایت کنند چون کار خیلی سختی داریم. با توجه به شرایط موجود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای سهمیه بازیکنان گذاشته، عملا دست ما بسته شده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد: با توجه به اینکه تغییرات زیادی در تیم نساجی داشته باشیم، این قانون دست و پای ما را بسته و باید با احتیاط و دست به عصا پیش برویم، چراکه سه جام پیش روی خودمان داریم.

1890914

رحمتی با اشاره به فعالیت نقل و انتقالاتی نساجی ابراز کرد: ما تاکنون ۶ سهمیه لیگ برتری خودمان را گرفتیم و یک تعداد بازیکن خارجی مدنظرمان است که رصدهای لازم را روی آنها انجام می‌دهیم. سعی داریم همانطور که خریدهای قبلی را با حوصله و دقیق و بسته به نیازهای خودمان جذب کردیم، در ادامه نیز با همین دقت و ظرافت عمل کنیم تا در کوران بازی ها مشکل نداشته باشیم.

او در خصوص در نظر گرفتن سقف قرارداد برای تیم‌های لیگ برتری و مقایسه با رقبای آسیایی که هزینه‌های چشمگیر انجام می‌دهند، اذعان کرد: قانون سقف قرارداد در هیچ‌کدام از تیم‌های ایران رعایت نمی‌شود و نخواهد شد! بیشتر از بحث سقف قرارداد، موضوع برداشتن سهمیه زیر ۲۵ سال و زیر ۲۳ سال است که عملا کاری کرده تا نتوانیم نفرات زیادی داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران تصریح کرد: خطیر در فصل گذشته به‌عنوان دروازه‌بان دوم فعالیت داشت و امسال هم می‌توانستیم به‌عنوان سهمیه زیر ۲۵ سال از او بهره ببریم، اما نمی‌توانیم او را دراختیار داشته باشیم که این شرایط برای دیگر بازیکنان هم قرار دارد و عملا تحت فشار قرار می‌گیریم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها