۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
بازدید:۱۳۰۱
ژاوی که از جذب مهاجم در تابستان امسال ناامید شده توجه خود را به دفاع راست معطوف کرده و نام ژوائو کانسلو را به مدیران باشگاه ارائه داده است.
کد خبر : ۲۲۵۰۵

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آاس می‌گوید ژاوی، سرمربی بارسا، به فکر تقویت تیمش در پست دفاع راست افتاده است.

ژاوی پیش از این برای تقویت خط میانی ایلکای گوندوگان را به خدمت گرفته و به نظر می‌رسد مارسلو بروزوویچ هم در آستانه پیوستن به بارسا قرار دارد. اما مخالفت شدید آنسو فاتی و فران تورس برای جدایی از بارسا باعث شده ژاوی نسبت به خرید مهاجم در این فصل ناامید شده و در نهایت توجهش را به دفاع راست معطوف کرده است.

1882867

آاس می‌گوید از منابع خود دریافته که مدیریت ورزشی بارسا به ژاوی اطلاع داده امسال تابستان مهاجمی از راه نخواهد رسید. ژاوی با توجه به شناختی از مشکلات مالی باشگاه دارد ترجیح می‌دهد هر چه سریعتر یک دفاع راست ارزان‌ قیمت به خدمت بگیرد. به همین دلیل است که او نام ژوائو کانسلو را به مدیران ورزشی اطلاع داده است.

1851272

کانسلو فصل گذشته به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست. شکی وجود ندارد که باشگاه آلمانی قصد تمدید او را ندارد و بارسا معتقد است با توجه به درگیری‌هایی که بین کانسلو و پپ گواردیولا وجود داشته سرمربی سیتی تمایلی برای بازگشت این مدافع پرتغالی ندارد. ژاوی و مدیران بارسا به این نتیجه رسیده‌اند که پپ، که خودش را بارسایی می‌‌داند، با انتقال این مدافع پرتغالی به بلوگرانا مخالفتی نخواهد کرد. 

1881830

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها