آخرین اخبار
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
بازدید:۵۳۰
صد آنلاین | سویق سنجد خواص ضد عفونی کننده، ضد التهاب و پاکسازی کننده دارد و می تواند موجب پاکسازی دستگاه گوارش از سموم و باکتری های مضر شود. از سوی دیگر مزاج سنجد سرد و خشک است و در طب سنتی نوعی ماده غذایی قابض محسوب می شود، به همین دلیل می تواند به درمان و جلوگیری از اسهال کمک کند.
کد خبر : ۲۲۴۹۳

سویق سنجد شامل فیبر، ویتامین هایی چون B, کلسیم و فسفر می باشد. افزون بر این ویتامین ها بدون هیچ گونه مواد افزودنی می باشد در این صورت برای کودکان خاصیت های زیادی دارد.

 

کلسیم موجود در این نوع سویق سبب ایجاد اسکلت و استخوان های مستحکم و قوی در کودکان می شود. به رشد ناخن، دندان ها و موهای سالم و همچنین تقویت ساق پای آنها کمک بسزایی می کند.

 

 

افزون بر خواص ذکر شده استفاده از سویق سنجد همراه با شیر، خرما و عسل می تواند سبب چاقی و افزایش وزن در کودکان لاغر شود. استفاده از این سویق جهت رشد آنها نیز اثربخش می باشد.

 

 

استفاده از این سویق با شکر طبیعی برای تندرستی و سلامتی کودکان سودمند است.

 

 

اگرچه این فرآورده برای تمامی افراد سودمند است ولی برای کودکان دارای خواص خیلی بیشتری است.

 

 

کودکان به دلیل اینکه در دوره رشد و نمو می باشند و سلول های بدن آن ها احتیاج بیشتری به ویتامین ها، مواد مغذی و انرژی جهت رشد و قوای فیزیکی دارند. در این صورت این نوع سویق می تواند خیلی اثربخش و کارساز باشد و انرژی را برای کودکان فراهم می کند. زمانی که کودک بتواند ویتامین ها و مواد مقوی ضروری و انرژی کافی را اخذ کند مسلما بدنی سالم و مقاوم تری خواهند داشت.

 

2111/ش

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟