آخرین اخبار
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
هیچکدام از مربیان تیم ملی قرارداد ندارند؛

واکنش حمید مطهری به شایعه سرمربیگری پیکان

بازدید:۹۱۸
حمید مطهری، مربی سابق پرسپولیس و فعلی تیم ملی ایران، به شایعه سرمربیگری پیکان واکنش نشان داد.
کد خبر : ۲۱۶۸۸

 پس از جدایی مجتبی حسینی از تیم فوتبال پیکان، این باشگاه تاکنون سرمربی فصل آینده خود را انتخاب نکرده است. روز گذشته شایعات مختلفی پیرامون حضور حمید مطهری در راس کادرفنی پیکان مطرح شد که این موضوع امروز واکنش سرمربی اسبق نساجی را در پی داشت.

 


مطهری که در حال حاضر به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی حضور دارد، در این باره گفت: من با افتخار در خدمت تیم ملی هستم. خدا را شکر پس از اتفاقاتی که افتاد، آقای قلعه‌نویی با من تماس گرفتند و لطف داشتند و با جان و دل به تیم ملی اضافه شدم اما باید شان و شخصیت مربیان حفظ شود. خیلی صادقانه بگویم هیچکدام از مربیان تیم ملی اکنون قراردادی ندارند. در مورد قلعه‌نویی اطلاعی ندارم اما بچه‌های کادر فنی قراردادی ندارند. ما حاضر هستیم به خاطر تیم ملی مردم کشورمان و امیر قلعه‌نویی همینطور کار کنیم اما اعتقاد من این این که باید شان، شخصیت و جایگاه مربیان تیم ملی در همه امور باید حفظ شود و امیدوارم این مسائل حل شود.

او سپس با تایید اینکه پیشنهاداتی برای سرمربیگری داشته است، گفت: من پیشنهاد داشتم اما اجازه بدهید الان که به عنوان مربی تیم ملی در خدمت شما هستم، روی این موضوع چندان ریز نشوم.

مطهری در ادامه تاکید کرد: من سال گذشته که به تیم نساجی رفتم، اولویت من پول نبود و دوست داشتم کار من در آن تیم به چشم بیاید. اولویت من پول نیست اما خیلی روی حفظ شان و شخصیت مربی حساس هستم که باید حفط شود.

او در واکنش به اینکه اگر کادرفنی تیم ملی خارجی بودند، چنین شرایطی را نمی‌پذیرفتند گفت: ما شرایط را درک می‌کنیم. واقعا آقای قلعه‌نویی در شرایطی سرمربی تیم ملی شده که شرایط از لحاظ مالی خوب نیست. می‌دانم همه دوستان و آقای تاج و آقای نبی تلاش می‌کنند تا شرایط خیلی خوبی برای تیم ملی رقم بزنند اما شرایط فعلی نرمال و باثبات نیست.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها