آخرین اخبار
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
بازدید:۴۰۶
رئیس قوه قضاییه گفت: باید تا جایی که ممکن است از فرصت ها استفاده کنیم و مسائل را کم هزینه تر اداره کنیم.
کد خبر : ۲۱۵۳۱

رئیس قوه قضاییه در گفتگوی تلویزیونی با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه اظهار کرد: از اول تیرماه تا هفتم تیرماه که شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن دیگر هفته قوه قضاییه نام گرفته است.

 

 


 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: این هفته فرصتی است که مطالب مردم شنیده شود و مطالب خود را به گوش مردم برسانیم و به نقاط ضعف و عملکرد خود توجه داشته باشیم. وی در خصوص حضور در سازمان صداوسیما برای گفتگو تلویزیونی گفت: از سالیان دور تا به امروز در این فکر هستیم که آنچه به عنوان حفاظت انجام میشود جنبه حفاظتی دارد یا هاله ای است که مسئولین بین خود و مردم ایجاد کرده است.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: باید تا جایی که ممکن است باید از فرصت ها استفاده کنیم و مسائل را کم هزینه تر اداره کنیم و به دنبال پروتکل های خاص برای انجام کار ها باشیم و برخی از آن ها را حذف کنیم. وی اظهار کرد: برخی از پروتکل های تشریفاتی ضرورت ندارد و باعث زحمت برای برخی افراد می‌شود و بعضی از دوستان که همراه ما هستند اذیت می‌شوند. رئیس قوه قضاییه در پاسخ به این پرسش که فایده این حذف پروتکل ها چیست؟ گفت: در سفر های غیر رسمی را سعی میکنم با هواپیما عمومی سفر کنم و در حین پرواز مردم مراجعه می‌کنند و درخواست های خود را مطرح می‌کنند و ما هم از مشکلات آنها مطلع می‌شویم. تکمیل می‌شود....

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها