۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
فروش مهدی طارمی؟ تصمیم مهم پورتو درباره ستاره ایرانی
بازدید:۷۰۵
صد آنلاین | ممکن است مهدی طارمی در هفته های آینده تصمیم به ترک تیم پورتو بگیرد.
کد خبر : ۲۱۲۷۲

مهدی طارمی در پایان بازی با براگا وقتی با پرسش خبرنگار روبرو شد که فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد؟ گفت: من یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارم. طارمی حتی در مراسم رونمایی از کیت جدید پورتو هم شرکت کرد.

 

دو باشگاه الهلال و النصر مهدی طارمی را برای ۵ فصل می خواهند. رقم پیشنهاد هم از سوی این دو باشگاه به مهدی طارمی جالب توجه است. ۱۰ میلیون یورو برای ۵ فصل. اما مهدی طارمی به این پیشنهادات پاسخ منفی داده و نشریه ی آبولا هم امروز در این باره گزارش مفصلی را منتشر کرده است.

 

پاسخ منفی مهدی طارمی به النصر و الهلال به این معنی نیست که مهدی طارمی قطعا در فصل پیش رو در پورتو بازی خواهد کرد. به هر صورت این آخرین فرصت برای فروش مهدی طارمی از سوی باشگاه پورتو  است و باشگاه پورتو می تواند با کاهش خواست های مالی خود مهدی طارمی را به تیم دیگری انتقال دهد.

 

در حال حاضر بند فسخ قرارداد مهدی طارمی ۲۰ میلیون یورو است. میلان اعلام کرده بها ۱۰ میلیون یورو شرایط خرید مهدی طارمی را دارد. پیشنهاد میلان با استقبال مهدی طارمی مواجه شده و دیگر تیم اروپایی که مهدی طارمی بی میل با حضور در آن نیست، تیم سویا بشمار می رود.

 

به واقع در این برهه از زمان تنها راه فروش مهدی طارمی این است که پورتو بند فسخ قرارداد مهدی طارمی را پایین تر بیاورد. در این صورت مهدی طارمی می تواند به یکی از تیم های مورد علاقه ملحق شود. در غیر اینصورت او فصل آینده هم در پورتو  بازی خواهد کرد و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد اردوی تیم را ترک خواهد کرد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها