۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
بازدید:۴۸۰
در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های قزوین، آوج و تاکستان ۲۹ نفر مهم دستگیر شده و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
کد خبر : ۲۱۱۷۹

سرهنگ بیژن خدایی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه کلانتری‌های11 ،12 و چوبیندر برگزار شده و 19 نفرمتهم به سرقت و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند. 

 


فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: کشف 2 دستگاه پراید مسروقه و مقادیری اموال خودروی مسروقه ازجمله ضبط وباند، لاستیک وقالپاق از دیگر اقدامات این طرح بود.

 

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج هم عنوان کرد: با اجرای این طرح در سطح حوزه آبگرم، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 5 نفر خرده فروش و معتاد با 110 گرم مواد مخدر شدند.

 

 

سرهنگ علی زرینی ادامه داد: کشف ۵ تن چوب قاچاق از دیگر توفیقات ماموران در این حوزه بود و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان هم از اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه خرمدشت خبر داد و گفت: در این طرح ماموران، موفق به دستگیری 5 نفر خرده فروش و معتاد با 30 گرم مواد مخدر شدند.

 

 

سرهنگ کوروش عزیزی تصریح کرد: ۵ تن چوب درختان تازه بریده و تکه شده قاچاق و مقدار ۵۴۵ نخ سیگار قاچاق از دیگر توفیقات ماموران دراین حوزه است و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها