۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
بازدید:۷۸۳
مدیرکل تجهیزات سازمان راهداری گفت: با وجود تلاش نیروهای راهداری دو دستگاه پل بزرگ در استان اردبیل ناشی از سیل به صورت کامل تخریب شده است.
کد خبر : ۲۱۱۵۷

آقای غلامعباس بهرام نیا گفت: با توجه به وقوع سیل در استان اردبیل و برخی از شهرستان های این استان ما شاهد وارد شدن خسارت های بسیار زیاد به راه و برخی از محورهای روستایی شده ایم که اکنون برخی از محورهای روستایی استان اردبیل به دلیل بالا آمدن سطح آب  وگل لای مسدود شده است.

 

 

به گفته مدیرکل تجهیزات و ابنیه سازمان راهداری، خوشبختانه با همکاری نیروهای راهداری هیچ یک از محورهای اصلی وفرعی این استان مسدود نشده اما خسارت های بسیار زیادی به پل و ابنیه ها وارد شده به طوریکه شدت سیل باعث تخریب شدن دو دستگاه پل  بزرگ در روستاهای این استان شده است.

 

 

او می گوید: نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی مسدود شده هستند، اما اکنون محور جایگزین برای محورهای مسدود شده در نظر گرفته شده و سازمان راهداری با تمامی امکانات و تجهیزات در حال تلاش برای باز کردن این محور هستند.

 

 

بهرام نیا گفت: با توجه به هشدارسطح قرمز که سازمان راهداری صادر کرده بود، نیروهای سازمان راهداری در حال آماده باش بودند اما شدت سیل وبارش ها به گونه ای بود که باعث وارد شدن خسارت به برخی از محورها شده است.

 

 

بهرام نیا گفت: نیروهای راهداری در حال برآورد خسارت وارد شده به این محور ها هستند و هنوز به صورت قطعی مشخص نشده که چه میزان خسارت وارد شده است.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها