آخرین اخبار
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
بازدید:۲۲۳
پلیس در تعقیب دو مرد ناشناس است که در جنایتی مرموز مردی سالخورده را در آپارتمانش واقع در جنوب تهران به قتل رسانده و گریخته اند.
کد خبر : ۲۰۹۲۵

 پلیس در تعقیب دو مرد ناشناس است که در جنایتی مرموز مردی سالخورده را در آپارتمانش واقع در جنوب تهران به قتل رسانده و گریخته اند.

 

 


 روز جمعه، مردی 65ساله بود که به‌تنهایی در آپارتمانی واقع در جنوب تهران زندگی می‌کرد به قتل رسید. همسایه‌های او وقتی صدای درگیری از خانه وی را شنیدند دخالتی نکردند اما ساعتی بعد، یکی از همسایه‌ها  متوجه شد که در آپارتمان مرد تنها نیمه‌باز است. حتی تلویزیون هم روشن بود و صدایش شنیده می‌شد. مرد همسایه از سر کنجکاوی چندین بار مرد تنها را صدا زد اما کسی پاسخگو نبود. وی که نگران شده بود قدم در آپارتمان گذاشت و با پیکر خونین مرد همسایه که روی زمین افتاده بود روبه‌رو شد. او سراسیمه پلیس را خبر کرد و دقایقی از تماس وی می‌گذشت که کارآگاهان جنایی به همراه قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند.

 

 

شواهد نشان می‌داد که مقتول بر‌اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. کارآگاهان برای کشف اسرار این جنایت به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در آن اطراف وجود داشت پرداختند. آنطور که تصاویر نشان می‌داد، 2مرد وارد ساختمان شده و ساعتی بعد درحالی‌که به‌شدت هراسان و دستپاچه بودند از ساختمان خارج شدند. به‌نظر می‌رسید عاملان جنایت آنقدر ترسیده بودند که فراموش کردند در آپارتمان را ببندند. در ادامه هویت 2مرد جوان به‌دست آمد. آنها اهل کشور افغانستان بودند که با مقتول مراوده‌های کاری داشتند. شکی وجود نداشت که آنها عاملان اصلی جنایت هستند که بازپرس جنایی دستور بازداشتشان را صادر کرد تا انگیزه آنها از جنایت مشخص شود.

 

21111/ش

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها