آخرین اخبار
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
بازدید:۴۸۶
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با بیان اینکه عامل تیراندازی به درب زندان اصفهان توسط پلیس این شهرستان زمین‌گیر شد، گفت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان کردند و سریعاً از محل متواری شدند.
کد خبر : ۲۰۶۵۹

 سرهنگ مجتبی جمالی افزود: بر اساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیراندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده و با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهرهای دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

 

 


وی ادامه داد: ساعاتی بعد یک دستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان، بدون توجه به دستور ایست مأموران گشت کلانتری ضمن حمله به مأموران با سرعت متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: با اعلام این خبر و احتمال اینکه این خودرو همان خودروی مورد استفاده مهاجمان مسلح متواری است، دستورات هوشیاری صادر و دستگیری آنها به کلیه یگان‌ها ابلاغ شد.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: در ادامه راننده خودرو از محل ایست و بازرسی متواری شده و به هسته مرکزی شهر ورود کرده و سپس با اسلحه‌ای که در اختیار داشت به سمت شهروندان و مأموران اقدام به تیراندازی کرد.

وی بیان داشت: پس از تعقیب و گریز صورت گرفته، ماموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیراندازی کرده و او را در خیابان امام دلیجان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان، تأکید کرد: علیرغم تلاش تیم پزشکی برای نجات مهاجم مسلح و با وجود تلاش‌های بسیار، وی پس از مدتی فوت کرد.

سرهنگ جمالی ابراز داشت: 2 قبضه سلاح کلاشینکف و وینچستر و 71 عدد فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله‌های استفاده شده از خودرو متهم کشف شده است. اما تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. 

انتهای پیام/2111/1

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها