۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۰۳

قالیباف: پایان جنگ لبنان بخشی از تفاهم‌نامه ایران و آمریکا است

قالیباف
بازدید:۱۱۹
صد آنلاین | ریاست پارلمان لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان بر تعهد تهران برای وادار کردن تل آویو به پایان دادن به جنگ علیه لبنان تأکید کرد.

 به گزارش صد آنلاین ، به نقل از الجزیره، در ادامه بیانیه ریاست پارلمان لبنان آمده است، نبیه بری و محمد باقر قالیباف در گفت‌وگوی تلفنی امروز حملات اسرائیلی به جنوب و نقض تفاهم‌نامه تهران-واشنگتن از سوی رژیم صهیونیستی را مورد بحث قرار دادند.

دفتر نبیه بری در ادامه بیانیه خود آورده است: قالیباف در این گفت‌وگوی تلفنی بر تعهد تهران برای وادار کردن رژیم اسرائیل به پایان دادن به جنگ علیه لبنان طبق یادداشت تفاهم تأکید کرد.

محمدباقر قالیباف و نبیه بری رئیس مجلس لبنان بعد از ظهر امروز یکشنبه (۷ تیرماه) تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی در این تماس تلفنی گفت: پایان جنگ در لبنان و تضمین حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور، جزء مهمی از بند اول تفاهم‌نامه اسلام آباد بین ایران و آمریکا است.

قالیباف گفت: هدف ما خاتمه جنگ در لبنان، بازگشت آورگان به خانه و کاشانه خود و رفع اشغالگری و خروج رژیم صهیونیستی از سرزمین لبنان است و ما با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها