به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ عباس عزیزی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگیری چهار قاچاقچی که اقدام به بلعیدن ۲۰ تا ۳۰ بسته هروئین برای انتقال به همدان کرده بودند، خبر داد و گفت: عوامل پلیس پس از دریافت اخباری مبنی بر اجیر و اغفال کردن چهار جوان برای انتقال مواد مخدر از جنوب کشور به همدان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: بررسیهای پلیسی نشان داد که این چهار نفر که بین ۲۹ تا ۳۲ سال سن دارند، هروئین را در بستههایی با وزنهای ۱۰، ۱۵ و ۲۰ گرمی آببندی کرده و اقدام به بلعیدن ۲۰ تا ۳۰ بسته کردهاند. این مقام مسئول اظهار کرد: این افراد پس از بلعیدن مواد مخدر با یک دستگاه اتوبوس بیناستانی قصد انتقال آن را به همدان داشتند. در ادامه حتما بخوانید در خواست احداث گلخانه در همدان به ۵۲۵ هکتار رسید جلوگیری از فرار مالیاتی ۱۱۵۰ میلیارد تومانی در همدان سرهنگ عزیزی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، اتوبوس در ورودی استان و پلیس راه همدان - قزوین متوقف شده و با چهرهزنی هر چهار قاچاقچی را از اتوبوس پیاده و به مقر انتظامی منتقل کردند. وی با بیان اینکه مأموران از معده هر قاچاقچی ۳۰۰ گرم هروئین کشف و ضبط کردند، اظهار کرد: این افراد دارای سابقه اعتیاد و خردهفروشی هستند و برای کسب درآمد اقدام به این کار کرده بودند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان تأکید کرد: اقدام بهموقع پلیس مانع از رسیدن قاچاقچیان به اهدافشان شد و آنها در انتقال و توزیع موادمخدر ناکام ماندند. / دانشجو