به گزارش صد آنلاین، پیگیریهای مستمر مدیریت مالی گروه بازنشستگی فولاد و همکاری صندوق بازنشستگی کشوری منجر به رفع مشکلات فنی و اختلالات بانکی در بانکهای عامل (ملی و رفاه کارگران) شد.
بر اساس اطلاعیه رسمی گروه بازنشستگی فولاد، عملیات واریز حقوق ماه خردادماه ۱۴۰۵ که به دلیل برخی ناهماهنگیهای بانکی با تأخیر مواجه شده بود، از اواسط روز گذشته آغاز شد و در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ با موفقیت به پایان رسید. تمامی بازنشستگان ارجمند میتوانند با مراجعه به حسابهای بانکی خود، مبالغ واریزی را برداشت کنند.
مدیریت روابط عمومی گروه بازنشستگی فولاد تأکید کرد که هماکنون تمامی فیشهای حقوقی مربوط به خردادماه ۱۴۰۵ در درگاه رسمی گروه بازنشستگی فولاد بارگذاری شده است. بازنشستگان عزیز میتوانند جهت مشاهده، دریافت یا استعلام دقیق جزئیات حقوق خود به سامانه مربوطه مراجعه کنند.
این گروه ضمن قدردانی از شکیبایی و همراهی بازنشستگان محترم در بازه زمانی بروز اختلالات، تأکید کرد که اولویت اصلی این مجموعه، تسهیل فرآیندهای مالی و رفاهی برای جامعه بازنشستگان فولاد است.