۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۴

آغاز گفت‌وگوهای فنی ایران و آمریکا در سوئیس

بقایی
بازدید:۱۲۰
صد آنلاین | اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تایید کرد که مذاکرات فنی در چارچوب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد در سوئیس امروز (دوشنبه) آغاز شده است.

به گزارش صد آنلاین ، بقایی در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد که کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه، ریاست هیأت جمهوری اسلامی ایران این گفت‌وگوها را بر عهده دارد.

این مذاکرات در ادامه رایزنی‌های سطح‌عالی دیروز (یکشنبه) میان هیأت‌های ایران و آمریکا با حضور میانجی‌گران پاکستانی و قطری در بورگن‌اشتوک برگزار می‌شود.

بر اساس بیانیه مشترک میانجی‌گران، کارگروه‌های فنی بر موضوع هسته‌ای، تحریم‌ها، نظارت و حل‌وفصل اختلافات متمرکز خواهند بود و گفت‌وگوها تا پایان هفته در سوئیس ادامه خواهد یافت. ایرنا

تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها