۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۴
جویدن این صمغ در ناشتای صبح تمام توده های مرگی بدن را بیرون می ریزد + درمان فشار و قند خون و آرامش گوارش
بازدید:۶۲۳۱
صد آنلاین | طبیعت کندر گرم و خشک است. بر همین اساس در طب اسلامی و سنتی به آن توجه ویژه‌ای شده است. تا جایی‌که مصرف آن به زنان باردار برای داشتن فرزندانی باهوش با قدرت یادگیری بالا توصیه می‌شود. علاوه بر این در طب اسلامی خوردن کندر همراه با مویز و عسل نیز موجب تقویت حافظه انسان شده و قدرت یادگیری مفاهیم مختلف را در آنها بهبود می‌بخشد.
کد خبر : ۱۸۹۳۱

 طبیعت کندر گرم و خشک است. بر همین اساس در طب اسلامی و سنتی به آن توجه ویژه‌ای شده است. تا جایی‌که مصرف آن به زنان باردار برای داشتن فرزندانی باهوش با قدرت یادگیری بالا توصیه می‌شود. علاوه بر این در طب اسلامی خوردن کندر همراه با مویز و عسل نیز موجب تقویت حافظه انسان شده و قدرت یادگیری مفاهیم مختلف را در آنها بهبود می‌بخشد.

 

 

 

از طرف دیگر معصومین علیهم السلام نیز خواص خوردن کندر صبح ناشتا را مورد توجه قرار داده‌اند و مصرف مستمر آن را عامل مؤثر بر درمان مشکلات گوارشی، بهبود هضم غذا و تقویت حافظه می‌دانند. با این توصیف مصرف این گیاه دارویی حائز اهمیت فراوانی است و می‌توانید آن را به چشم یک داروی همیشگی برای درمان مشکلات معده، روده و بهبود عملکرد ریه بدانید.

 

 

البته در طب اسلامی از خواص خوردن کندر صبح ناشتا برای درمان رحم سرد، رفع کیست‌های بلغمی و مشکلات نازایی نیز استفاده می‌شود. تا به‌حال نیز آزمایشات و تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان داده که مصرف کندر موجب گرم شدن رحم، درمان بیماری‌های زنانه و کاهش وزن می‌گردد. تمامی این عوامل دست به دست هم داده و ضمن درمان نازایی، درصد بارداری موفق را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

 


بیشتر بدانید / مصرف سیب در ناشتا:

 
 

 
 
بیشتر بدانید / مصرف سرکه سیب در ناشتا:
 
 
 
 
 
 
21111

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها