آخرین اخبار
۱۰ آبان ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۸

هر شکایت مردمی در ۳ ساعت بررسی می‌شود/ سامانه فؤاد فعال شد

هر شکایت مردمی در ۳ ساعت بررسی می‌شود  سامانه فؤاد فعال شد
بازدید:۳۲۱
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از شهروندان خواست در صورت مشاهده بدرفتاری کارمندان در ادارات دولتی، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۲۸ گزارش دهند.

به گزارش صدانلاین، به گفته‌ی علاءالدین رفیع‌زاده، رفتارهایی مانند عدم حضور کارمند پشت میز در ساعات کاری، خوردن صبحانه در زمان اداری و هر اقدامی که موجب اتلاف وقت ارباب‌رجوع شود، از مصادیق بدرفتاری اداری محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد که پس از ثبت گزارش‌های مردمی از طریق سامانه «فؤاد»، بازرسان این سازمان به‌سرعت موضوع را بررسی و پیگیری می‌کنند.

سامانه فؤاد با شماره تماس ۱۲۸، امکان ثبت شکایت، درخواست یا گزارش تخلف را فراهم کرده و پس از ثبت، به شهروند کد رهگیری ارائه می‌شود تا روند رسیدگی قابل پیگیری باشد.
این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که در کمتر از سه ساعت، گزارش‌ها به واحدهای بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده می‌شود و نتیجه بررسی به اطلاع شهروند می‌رسد.

همچنین میزان رضایت نهایی شهروند در همان سامانه ثبت و امتیاز عملکرد مستقیماً در پروفایل مدیر یا کارمند مربوطه لحاظ می‌شود.

پربیننده‌ها پربحث‌ها