آخرین اخبار
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
بازدید:۸۹۶
وقتی راننده وانت خواب آلود نتواند خودرواش را کنترل کند آن را به دختران کنار بزرگراه رسالت و دختر 18 ساله ای که در پیاده رو نشسته بود کوبید و یک فاجعه رقم زد.
کد خبر : ۱۸۵۸۲

 وقتی راننده وانت خواب آلود نتواند خودرواش را کنترل کند آن را به دختران کنار بزرگراه رسالت و دختر 18 ساله ای که در پیاده رو نشسته بود کوبید و یک فاجعه رقم زد.

 

سرهنگ رابعه جوانبخت، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره این تصادف فوتی گفت: ساعت 08:00 صبح امروز (جمعه) درمسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دوربرگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان که رانندگی آن را فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه برعهده داشت به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو شد.

 

وی ادامه داد: وانت سپس با دختری ۱۸ ساله که روی جدول پیاده رو نشسته بوده برخورد کرد و دختر جوان در دم فوت شد. رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تیم کارشناسی منطقه ۴ پلیس راهور تهران بزرگ بعد دریافت خبر این حادثه بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وقوع آن پرداخته و دریافتند خودروی وانت هیچ‌گونه آثار انعکاسی مانند خط ترمز که نشان از عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است را نداشته و بر اثر خستگی و خواب آلودگی باعث بروز این حادثه شده است .

 

 

 

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده و اذعان راننده وانت، مشخص شد خستگی و خواب آلودگی علت اصلی حادثه است. تاوان بی خوابی و بی احتیاطی راننده ای که گواهینامه نیز نداشته را یک دختری ۱۸ سال داد. سرهنگ جوانبخت ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی از شهروندان خواست به هیچ عنوان و تا اخذ گواهینامه مجاز و کسب مهارت های لازم رانندگی پشت فرمان ننشسته و رانندگان محترم نیز  هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

 

11111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها