آخرین اخبار
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
بازدید:۲۶۲۸
صد آنلاین | روستای گردشگری قینرجه از توابع بخش تخت سلیمان تکاب به علت وجود آبشار زیبا، مجموعه چشمه های آبگرم طبیعی و طبیعت بکر هدف سفر بسیاری از ساکنان شهرهای همجوار است. در این روستا آبهای گرم فراوانی وجود دارد که هر یک به نوبه خود دارای خاصیت جداگانه ای هستند. این چشمه های آبگرم دارای املاح و مواد معدنی بسیاری هستنند که برای درمان انواع درد های مفاصل مفید و حائز اهمیت است و هرسال تعداد زیادی گردشگر به این منطقه آمده و از این طبیعت خدادادی استفاده می نمایند. در این منطقه حوضچه ها بهسازی شده و آلاچیق نیز وجود دارد.
کد خبر : ۱۸۳۳۲
روستای گردشگری قینرجه از توابع بخش تخت سلیمان تکاب به علت وجود آبشار زیبا، مجموعه چشمه های آبگرم طبیعی و طبیعت بکر هدف سفر بسیاری از ساکنان شهرهای همجوار است.
 
 

 
 
در این روستا آبهای گرم فراوانی وجود دارد که هر یک به نوبه خود دارای خاصیت جداگانه ای هستند. این چشمه های آبگرم دارای املاح و مواد معدنی بسیاری هستنند که برای درمان انواع درد های مفاصل مفید و حائز اهمیت است و هرسال تعداد زیادی گردشگر به این منطقه آمده و از این طبیعت خدادادی استفاده می نمایند. در این منطقه حوضچه ها بهسازی شده و آلاچیق نیز وجود دارد.
 
 
 
 
 
 
آشنایی با منطقه گردشگری چشمه و آبشار قینرجه تکاب
 
 
آشنایی با منطقه گردشگری چشمه و آبشار قینرجه تکاب
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها