۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
بازدید:۳۲۶
کمیته ضدفساد اسپانیا گزارش نهایی خود در مورد دارایی های مشکوک چهار داور را برای دادستان پرونده نگریرا فرستاده است.
کد خبر : ۱۸۱۷۶

 ماه پیش اعلام شد که دفتر دادستانی مادرید، بخش مبارزه با فساد، در حال مطالعه اسنادی است که حاوی تجزیه و تحلیل دارایی‌ها، املاک و مستغلات داوران، کارلوس کلوس گومز، سانتیاگو خایمه لاتره، آلخاندرو هرناندس هرناندس و خوزه ماریا سانچز مارتینس است. 

 


این سند به عنوان محرمانه طبقه‌بندی شده و جزئیات املاک و مستغلات این چهار داور را به تفصیل بیان می‌کند. کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته بود که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا و قضیه نگریرا نیز در میان باشد.

 

به همین منظور امروز دفتر دادستانی مبارزه با فساد، گزارش نهایی خود را به قاضی پرونده نگریرا ارسال کرد که در آن، افزایش دارایی این چهار داور کاملا تجزیه و تحلیل شده است. این سند 55 صفحه ای جزئیات تملک املاک همه آنها را نشان می دهد که برخی از آنها به صورت نقدی بدون نیاز به وام رهنی پرداخت شده اند. اگرچه گفته شده که دادستان پرونده نگریرا به این گزارش بهای زیادی نمی دهد.

 

 

دادستان آنتونیو رومرال تصمیم گرفته است تمام این اسناد را به دادگاه تحقیقاتی شماره یک بارسلونا ارسال کند، دادگاهی که در حال بررسی پرداخت 7.5 میلیون یورو از سوی بارسلونا به نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران (CTA) انریکز نگریراست. 
 
 
 
دادستانی صحت این گزارش را بررسی نکرده، اما در صورت صلاحدید الحاق این شکایتنامه به پرونده، آن را به دادگاه ارسال می‌کند. در نهایت این قاضی است که تصمیم خواهد گرفت، آیا تحقیقات در مورد دارایی های مشکوک این چهار داور و ارتباطشان با بارسلونا ادامه پیدا کند یا خیر. با این حال، منابعی از دادستانی معتقدند که این اوراق ارزش کمی دارند.
 
 
21111
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها