۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
بازدید:۴۱۵
سارق تجهیزات ترافیکی بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه۸ تهران دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
کد خبر : ۱۸۱۵۵

فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران ، از دستگیری سارق تجهیزات ترافیکی بزرگراه امام علی (ع) مسیر جنوب به شمال مقابل بوستان بهاران، خبر داد و گفت: هنگام بازدید کارشناسان این حوزه که به صورت روزانه از المان‌های ترافیکی شهری از سطح بزرگراه‌ها و معابر انجام می‌شود؛ مشاهده شد که شخصی مشغول برش و سرقت گاردریل‌ها در بزرگراه امام علی (ع) است. 

 


 تنهایی ادامه داد: با تلاش همکارانم در حوزه نظارت، هماهنگی با پلیس و شهردار ناحیه انجام و پس از شناسایی و تعقیب و گریز، این سارق سابقه دار توسط نیرو‌های پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد تا از خسارت به بیت المال و حوادث ناشی از سرقت تجهیزات ترافیکی پیشگیری شود. 

 شهردار منطقه۸ با اعلام خبر جلوگیری از خسارت مالی صد میلیون تومانی در این فقره گفت: سرقت تجهیزات ترافیکی معابر و بزرگراه‌های سطح شهر و همچنین حوادث ناشی از سرقت تجهیزات، یک معضل در مناطق است که علاوه بر خسارت مالی، باعث کاهش ایمنی سطح معابر و به خطر افتادن جان همشهریان می‌شود. 

شهردار منطقه۸ در پایان، حفاظت طولی در بزرگراه‌ها را با استفاده از تجهیزات ترافیکی مهم برشمرد و گفت: با توجه به سرعت خودرو‌ها، تجهیزات ترافیکی نظیر گاردریل و نرده‌های فلزی از مهم‌ترین عناصر در تجهیزات ترافیکی به‌شمار می‌آیند که علاوه بر حفاظت طولی، ایمنی رانندگی و کاهش تصادفات را به دنبال دارد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها