۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
بازدید:۱۹۲
رای نهایی کمیته انضباطی در مورد دیدار جنجالی فولاد – پرسپولیس به زودی از سوی کمیته انضباطی صادر می‌شود.
کد خبر : ۱۸۱

بعد از حاشیه‌هایی که از سوی یحیی گل محمدی و جواد نکونام در پایان دیدار فولاد – پرسپولیس به وجود آمد، پیش بینی می‌شد کمیته انضباطی رای به محرومیت این دو مربی دهد اما بنا به دلایلی کمیته انضباطی و اخلاق از صدور چنین رایی منصرف شدند. به خصوص که جواد نکونام از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد و مصاحبه تند یحیی گل محمدی هم به خاطر ناراحتی از شکست و هم چنین فضایی که در استادیوم فولاد وجود داشت، به نوعی توجیه شد.

کمیته انضباطی درتازه ترین اقدام مدیران عامل و سرپرستان دو تیم را به کمیته انضباطی دعوت کرده است و این بدین معنی است کمیته انضباطی از صدور حکم محرومیت برای دو سرمربی عقب کشیده و بیشتر قصد دارد دو باشگاه را دعوت به آرامش کند.

البته گزارش جدیدی علیه یحیی گل محمدی به کمیته انضباطی ارجاع داده شد و آن حمله فیزیکی خفیف و کلامی به کمک داوری بوده که آفساید میلاد فخرالدینی را اعلام نکرد و موجب کارت قرمز علیرضا بیرانوند شد. البته رئیس کمیته داوران در مورد این صحنه گفت: میلاد در موقعیت آفساید صاحب توپ نشد. ادر عین حال خداداد افشاریان تایید کرد در این بازی و در صحنه ای که مهدی ترابی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد، داور باید به سود تیم پرسپولیس پنالتی اعلام می‌کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها