آخرین اخبار
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۴
بازدید:۳۱۲۲
صد آنلاین | ییلاق سوئه چاله با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و جاذبه‌های طبیعی فراوان که در گوشه‌وکنار دنج آن می‌توان کلبه‌های چوبی دوست‌داشتنی بسیاری دید، شما را به استراحت و تفریح فرا می‌خواند.
کد خبر : ۱۸۰۳۲

ییلاق سوئه چاله با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و جاذبه‌های طبیعی فراوان که در گوشه‌وکنار دنج آن می‌توان کلبه‌های چوبی دوست‌داشتنی بسیاری دید، شما را به استراحت و تفریح فرا می‌خواند.


ییلاق سوئه چاله کجاست | عکس + آدرس و راهنمای سفر - کجارو

 


ییلاق سوئه چاله کجاست | عکس + آدرس و راهنمای سفر - کجارو

 

 


ییلاق سوئه چاله یکی از زیباترین تفرجگاه‌های شمال کشور، ییلاقی خوش‌منظره با کلبه‌های چوبی و مراتعی وسیع و طبیعتی بکر و بی‌نظیر است.

 

همراه مجله گردشگری صد آنلاین سفری دلپذیر به این نقطه زیبای کشور داشته باشید.

 

 

اقامت در ییلاق سوئه چاله، لذتی فراموش‌نشدنی

 


ییلاق سوئه چاله یکی از زیباترین ییلاق‌ها و تفرجگاه‌های دیدنی و دلپذیر ماسال است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران می‌شود. این منطقه در دامنه‌های کوهستانی البرز واقع شده و از ارتفاعاتی بهره می‌برد که امکان تماشای مناظر طبیعی بسیار زیبا را به بازدیدکنندگان می‌دهد.

 

ییلاق سوئه چاله کجاست | عکس + آدرس و راهنمای سفر - کجارو

 

 

رشته کوه البرز 

 


ییلاق سوئه چاله دارای آب‌وهوای معتدل و خنک است و در فصل بهار و تابستان بیشترین گردشگر را به خود جذب می‌کند. مناظری همچون کوهستان‌های سبز، دره‌های عمیق، رودخانه‌های آرام و جنگل‌های پرآب واقع در این ییلاق، زیبایی و جذابیت خاصی به منطقه بخشیده‌اند.

 

 

در این ییلاق می‌توانید از فعالیت‌های گردشگری مختلفی مانند پیاده‌روی در مسیرهای طبیعی، کوهنوردی، عکاسی و تماشای طبیعت لذت ببرید. همچنین، در طول سفر به ییلاق سوئه چاله می‌توانید از هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی محلی برای اقامت استفاده کنید و از غذاهای محلی و خوشمزه منطقه لذت ببرید.

 

ییلاق سوئه چاله - سیری در ایران

 

 

ییلاق سوئه چاله از آنجایی که در نزدیکی شهرستان ماسال واقع شده است، دسترسی آسان و راحتی به امکانات شهری نیز دارد. این شهرستان دارای بازارچه‌های محلی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و جاذبه‌های دیگری است که می‌توانید در اوقات فراغت خود به آن‌ها سر بزنید.

 

 

کلبه های ییلاقی


چگونه به ییلاق برسیم؟


ییلاق سوئه چاله حدود ۲۵ کیلومتری جنوب شهرستان ماسال و در دل رشته‌کوه‌های سراسر سبز و پوشیده از مه البرز، در استان گیلان واقع شده است. این ییلاق در روستایی به همین نام قرار گرفته است.

 

 

رزرو کلبه در ییلاق سوئه چاله ماسال - اجاره کلبه در ماسال, گیلان, شمال |  مسافرخانه

 

 

برای دیدن ییلاق سوئه چاله بهتر است صبح زود حرکت کنید و شب را در آنجا بمانید؛ زیرا تردد در جاده تاریک و پرپیچ‌وخم ییلاق‌های ماسال در شب، خطرناک است. در ضمن، تماشای طلوع و غروب آفتاب، آسمان پرستاره شب و همچنین پدیده اقیانوس ابر در این منطقه از آن دسته تجربیاتی است که نباید به‌هیچ‌وجه آن را از دست بدهید.

 

رزرو کلبه در ییلاق سوئه چاله ماسال - اجاره کلبه در ماسال, گیلان, شمال |  مسافرخانه

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها