۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
بازدید:۲۸۳
رئیس پلیس راه استان مرکزی از برقراری تردد در تمامی جاده‌های استان خبر داد.
کد خبر : ۱۷۲۷

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد پورشمس امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان با بارش پراکنده برف روبرو بوده اما با تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط و برف‌روبی محورهای مواصلاتی مسیرها باز و تردد در کلیه جاده‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به لغزندگی جاده‌ها افزود: از تمامی شهروندان در خواست داریم در صورتی که سفرهای ضروری در پیش ندارند از تردد در جاده‌ها خودداری کنند.

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پلیس و سایر نیروهای امدادی نیز در کلیه محورهای مواصلاتی حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

پورشمس تأکید کرد: به همراه داشتن زنجیرچرخ  ودیگر تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی ضروری است هرچند بهتر است که با وجود چنین شرایطی، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به شرایط جوی و لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان خودروهای عبوری نیز رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و دیگر احتیاط‌ های لازم را بیش از پیش مد نظر قرار دهند و به منظور ارائه خدمات بهتر به عموم مردم با پلیس و دیگر نیروهای امدادی هایت همکاری را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی همچنین گفت: ضروری است تا رانندگان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم‌های گرمایشی و روشنایی، برف پاک‌کن، مخزن شیشه‌شور و نیز پربودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند.

پایان پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها