آخرین اخبار
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
رازانی: می‌خواهم بهترین پاسور فصل بعد شوم

حضور دو استقلال، هیجان لیگ را افزایش می‌دهد

بازدید:۳۰۹
ایمان رازانی می گوید که آنها توانستند با همدلی در نیم فصل دوم، امتیازات از دست رفته را جبران کنند.
کد خبر : ۱۷۲۶۶

استقلال خوزستان موفق شد در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر، با پنج گل از سد آرمان گهر گذشته و به رقابت های لیگ برتر صعود کند. ایمان رازانی یکی از بهترین بازیکنان تیم پورموسوی بود و تنها 2 پاس گل تا بهترین پاسور لیگ فاصله داشت.

 


رازانی در مورد این بازی و صعود به لیگ برتر، به خبرنگار ما گفت: ما از اول فصل یک هدف داشتیم که آن هم صعود به لیگ برتر بود. یکسال خیلی سختی کشیدیم، تیم هم فرار و نشیب زیاد داشت. خیلی اوقات شرایطمان در جدول خوب نبود و امتیاز از دست دادیم ولی خدا را شکر در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کردیم. تیم ما همدل تر شد و جایگاهمان را در جدول بهتر کردیم. کار به هفته های آخر کشید که خدا را شکر روز آخر توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و از این بابت خیلی خوشحالم. خیلی خوب است که دل مردم خوزستان هم شاد شد.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که حسرت بهترین پاسور نشدن را می خورد یا خیر گفت: در نیمه اول ۴ گل زدیم و تقریبا کار را تمام کردیم. من هم پاس گل دوم را دادم که جمعا ۹ پاس گل دادم و آقای جودکی با ۱۱ پاس گل، بهترین پاسور لیگ شد. احسان رفیقم است و خیلی برایش خوشحال شدم. ان‌شاءالله که موفقیت های بیشتری کسب کند. اگر بهترین پاسور می شدم خوشحال می شدم اما صعود برایم خیلی مهم تر بود. سال قبل بهترین پاسور و امسال نفر دوم شدم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانم در لیگ برتر بهترین پاسور شوم.

 

 

 

بازیکن استقلال خوزستان در مورد حمایت همه جانبه هوادران ادامه داد: هوادران آبادان، فولاد و… ما را تنها نگذاشتند و با حضورشان خیلی به ما انگیزه دادند و جو خیلی خوبی را درست کرده بودند. خیلی از آن ها ممنون هستیم. خیلی کمکمان کردند. انشاالله همین طور ادامه دار باشد و بتوانیم نماینده خوبی برای آن ها در لیگ برتر باشیم.

وی در مورد رقابت جذاب با استقلال تهران در فصل بعد عنوان کرد: با وجود دو استقلال در لیگ برتر هیجان لیگ بالاتر می رود. انشاالله بتوانیم بازی های خوبی در لیگ برتر انجام دهیم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها