آخرین اخبار
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
عکس/ساحل زیبای بوشهر
بازدید:۱۱۰۴۵
صد آنلاین | استان بوشهر یکی از جنوبی‌ترین استان‌های کشور ایران است که از نظر مساحت هفدهمین استان ایران بوده و در حاشیه خلیج‌فارس قرار دارد. مرکز این استان بندر بوشهر می‌باشد که سالانه هزاران گردشگر و توریست داخلی و خارجی را از اقصی نقاط ایران و جهان به خود جلب می‌کند.
کد خبر : ۱۷۲۵۶

با توجه به اینکه این استان در حالت کلی مسافتی حدود ۹۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد، به همین سبب نیز یکی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری این استان، ساحل های زیبای بوشهر می‌باشد. اگر درباره پیشینه تاریخی بوشهر اطلاعاتی داشته باشید، قطعاً می‌دانید که این استان در دوره‌ای از تاریخ، محل اقامت انگلیسی‌ها و ارتش انگلستان در ایران بوده است. جالب است بدانید، انگلیسی‌ها معتقد بودند شهر بوشهر، دریایی‌ترین شهر جهان است. دلیل این عقیده این است که اگر شما توسط یک قایق یا کشتی از بندر بوشهر فاصله بگیرید و به آن نگاه کنید احساس خواهید کرد که نیمی از این شهر در زیر آب دریا قرار دارد و دلیل این امر، ارتفاع پایین شهر بوشهر از سطح دریاست.

 

 

ریشهر - میهمان شو

 

 

 

زیباترین سواحل بوشهر - میهمان شو

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
اگر ما داخل این استان زندگی میکنیم که میفهمیم ساحل بوشهر زباله دونی بیش نیست و اصلا نه تنها استان بلکه خود شهر بوشهر هم صاحب نداره.خواهشا بزرگنمایی نکنیم.
پربیننده‌ها پربحث‌ها