۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
بازدید:۲۵۳
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز و فردا با توجه به تشکیل جبهه‌های گرد و خاک بر روی کشور عراق احتمال انتقال گرد و غبار به صورت رقیق به استان وجود دارد.
کد خبر : ۱۶۴۳۷

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه بیشترین بارش طی روز گذشته به میزان ۱۲ میلی‌متر در ایستگاه مالخلیفه ثبت شده است، گفت: برای امروز و فردا در چهارمحال و بختیاری همچنان افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید تا نسبتا شدید را انتظار داریم.

 


معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی روز یکشنبه سرعت وزش باد نسبت به امروز خیلی بیشتر خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک به صورت محلی وجود دارد.

وی افزود: امروز و فردا با توجه به تشکیل جبهه‌های گرد و خاک بر روی کشور عراق احتمال انتقال گرد و غبار به صورت رقیق به استان وجود دارد.

 


نوروزی اضافه کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی امروز از روز دوشنبه تا پایان هفته پدیده خاصی را در استان انتظار نداریم و از لحاظ دمایی هم برای صبح روزهای دوشنبه و شه‌شنبه کاهش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: صبح امروز کوهرنگ با دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه چهارمحال و بختیاری و لردگان با دمای ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه استان بود.

211111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها