آخرین اخبار
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
بازدید:۳۰۹
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری یک سارق و مالخر لوازم منزل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۱۶۲۴۴

غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلویزیون و لوازم منزل در سطح شهر و ایجاد نارضایتی و ناامنی برای مردم، قرارگاه ویژه سرقت در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

عرب ادامه داد: کارآگاهان شهرستان با بررسی دقیق شیوه و شگرد سرقت‌ها، تحقیقات گسترده میدانی، بررسی مستندات و دوربین‌های محل، هویت سارق ۲۸ ساله تبعه خارجی را شناسایی کردند.

 


وی اضافه کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی، مأموران آگاهی مخفیگاه سارق در شهر گرمسار را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی بود، اما طی بازجویی‌های فنی پلیسی و ارائه ادله کافی لب به اعتراف گشود و به چهار فقره سرقت لوازم منزل به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

عرب با اشاره به اینکه سارق در بازجویی‌های خود هویت مالخر را فاش کرد، افزود: با اقدام سریع مأموران مالخر پرونده نیز دستگیر و تعداد سه دستگاه تلویزیون ال.سی.دی، یک دستگاه تلویزیون قدیمی ۲۱ اینچ، ۲ دستگاه تلفن همراه و ۱۳ تخته پتوی، یک دستگاه ساعت مچی پنج موتوره و یک دستگاه گیرنده دیجیتال در محل سکونت وی کشف و تحویل مالباختگان شد.


فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و از آنجا روانه زندان شد.

عرب از شهروندان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تجهیز منازل خود به ابزار بازدارنده نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته اقدام و در صورت مشاهده رفت و آمدهای مشکوک در محله خود مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

99000

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها