۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
بازدید:۴۰۵
صدآنلاین |مدیر مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی در مورد دیدارهای هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر ارائه کرد.
کد خبر : ۱۶۱۳۹
مهدی: بلیت‌فروشی بازی‌های پرسپولیس و سپاهان در اختیار سازمان لیگ نیست

به گزارش صدآنلاین ، سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فصل 02-1401 اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران در تمام مسابقات فصل جاری همواره تلاش کرده است مسابقات را به مطلوب‌ترین شکل ممکن برگزار کند و اکنون در هفته پایانی مسابقات با توجه به حساسیت‌های موجود جهت تعیین تیم قهرمان و دیگر تیم سقوط‌کننده نیز همین شرایط مهیاست. ضمن اینکه به‌صورت ویژه نیز ناظران کمیته‌های اخلاق، انضباطی و مسئولان نهادهای ذی‌ربط مسابقات را زیر نظر گرفته‌اند.

 

وی افزود: از آنجا که رئیس فدراسیون فوتبال و یکی از مسئولان سازمان لیگ در کنفرانسی مجازی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه آنلاین دارند، هنوز ترکیب حضور مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ در دو شهر کرمان و قائمشهر نهایی نشده است.

 

مدیر مسابقات تصریح کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران آمادگی کامل برای برگزاری جشن قهرمانی یکسان در هر دو استان مازندران و کرمان را دارد و دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان تهیه و به کرمان و قائمشهر ارسال شده است. همچنین دو سکوی قهرمانی برای هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان طراحی و ساخته شده که در حال ارسال به این دو شهر است. 

 

مهدی درباره فروش بلیت در مسابقات کرمان و قائمشهر گفت: مدیریت فروش و توزیع بلیت مسابقات به‌طور کامل برعهده هیئت فوتبال استان و باشگاه میزبان است و تعیین تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه، تعداد بلیت‌های قابل فروش و نحوه تقسیم و توزیع آن در کرمان برعهده هیئت فوتبال کرمان و باشگاه مس و در قائمشهر برعهده هیئت فوتبال استان مازندران و باشگاه نساجی است و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ‌گونه دخل و تصرفی در بلیت‌فروشی ندارد. 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو