آخرین اخبار
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
بازدید:۱۲۶
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اتحادیه آسیایی انتخابات فدراسیون ما را تایید کرده و با جهانی هم در حال نامه نگاری هستیم و مشکلی وجود ندارد.
کد خبر : ۱۶۰۹۵

رسول اسدی در گفت وگو با فارس، در مورد اینکه وزارت ورزش اعلام کرده موضوع شکایت در مورد انتخابات فدراسیون برطرف شده است، گفت: بله همینطور است. از سوی دیگر ما با اتحادیه آسیایی در ارتباط هستیم و آنها انتخابات ما را تایید کرده اند و قرار است نامه آن را به فدراسیون ارسال کنند. در مورد اتحادیه جهانی هم مشکلی نیست.

 


وی در مورد اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا عنوان کرد: ملی پوشان در حال حاضر در ترو ترکیه هستند و پس از بازگشت به قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. نفرات هم تقریبا مشخص است. در مورد تامین بودجه اعزام تیم هم رایزنی هایی شده و امیدوارم بدون مشکل تیم اعزام شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه آیا در این دوره ساختمان نیمه کاره فدراسیون به بهره برداری خواهد رسید یا خیر، گفت: این ساختمان دو بخش حقوقی و عمرانی دارد. بخش حقوقی مربوط به شکایت پیمانکار قبلی است که حدود 8 میلیارد طلب دارد. برای تکمیل ساختمان نیز شاید همین مبلغ نیاز باشد. با جمیع جهات اگر در نظر بگیریم مقرون به صرفه نیست و هزینه های زیادی در پی دارد که در توان فدراسیون نیست.

 

اسدی در مورد اینکه تیم به مسابقات جهانی اعزام می شود یا خیر، گفت: باید ببینیم چند نفر می توانیم سهمیه بگیریم. تمام تلاش مان را می کنیم که بچه ها حضور داشته باشند. همانطور که گفتم بحث مالی هم مهم است و امیدواریم وزارت و کمیته هم در آستانه بازی‌های آسیایی کمک حال ما باشند.

پایان پیام/21111

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها