آخرین اخبار
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
بازدید:۴۲۷
سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با عنایت به پیش بینی بارش قابل ملاحظه برف و استمرار بارش برف در روزهای آتی به کلیه دستگاه‌های خدمات رسان هشدار داده می‌شود ضمن اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص بارش برف آمادگی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سطح استان را داشته باشند.
کد خبر : ۱۵۸۷

منوچهر غفاری، سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به بارش برف در هفته گذشته و برودت موجود احتمال ماندگاری برف در معابر و بروز اختلال در تردد خودروها، کلیه شهرداری‌های سطح استان و اداره کل راهداری و دستگاه‌های امدادی به حالت آماده باش درآمدند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید آمادگی لازم در خصوص برف روبی، بازگشایی معابر، نمک پاشی و مواجه با شرایط بارش فردا و روزهای آتی را داشته باشند.

غفاری با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی اضافه کرد: بارش‌های قابل ملاحظه در چند روز گذشته، استمرار بارش در مناطق کوهستانی استان بخصوص در امتداد محورهای مواصلاتی جاده چالوس و شهرستان طالقان انتظار می‌رود.

وی با اشاره به پیش بینی ریزش بهمن در مسیرهای کوهستانی، ادامه داد: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر بشدت پرهیز نموده و از هرگونه فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز در پایان با تاکید بر کم شدن ذخایر انرژی در کشور، یادآور شد: توصیه می‌شود شهروندان در مصرف منابع انرژی به‌ویژه گاز و برق صرفه جویی داشته باشند.

پایان پیام/

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها