آخرین اخبار
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹
بازدید:۳۷۵
هدف اول شیخ دیاباته رسیدن به تعداد ۶ گل است تا بتواند خاطره یورگن لوکادیا را از ذهن طرفداران پرسپولیس پاک کند.
کد خبر : ۱۵۵۹

یورگن لوکادیا با زدن ۶ گل برای پرسپولیس، بهترین گلزن این تیم در فصل جاری (تا پایان هفته نوزدهم) بوده است.

شیخ دیاباته اما در این هفته بالاخره گل دومش در پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند. او آخرین بار در هفته یازدهم مقابل مس کرمان گل سه امتیازی زده بود و پس از آن، وقفه‌ای طولانی در لیگ به وجود آمد و دیاباته هم با مصدومیت مواجه شد. شیخ دیاباته برای تکمیل بازی خوبش مقابل صنعت نفت با فرصت‌طلبی دبل کرد و خود را سه‌گله و پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد.

آقای گل سابق فوتبال ایران این روزها با انگیزه ای دو چندان تمرین می کند تا بتواند فصلی خاطره انگیز توأم با موفقیت و قهرمانی به دست بیاورد. او در حال حاضر توانسته است ۳ گل در ترکیب پرسپولیس به ثمر برساند و شنیدیم هدف گذاری جالبی انجام داده است.

شیخ دیاباته تا همین الان هم آمار بسیار خوبی ارائه داده است؛ او در هر ۹۵ دقیقه یک گل برای پرسپولیس زده، با توجه به اینکه در صدر جدول گلزنان لیگ، بازیکنان ۶ گله حضور دارند، خیلی زود می‌تواند در صورت ادامه گلزنی‌هایش خود را در جمع بهترین گلزنان قرار دهد. هدف اول این مهاجم اهل مالی رسیدن به تعداد ۶ گل است تا بتواند خاطره یورگن لوکادیا را از ذهن طرفداران پرسپولیس پاک کند.

دیاباته خوب می‌داند با ادامه این روند و تداوم گلزنی در پرسپولیس حتی می تواند به آقای گلی لیگ بیست و دوم نیز نیم نگاهی داشته باشد.

در حال حاضر با جذب لئاندرو پریرا و همچنین آمادگی عیسی آل‌کثیر، فضای خط حمله قرمزها رقابتی‌تر از قبل شده است. شیخ دیاباته اصلا دلش نمی‌خواهد ترکیب اصلی پرسپولیس را از دست بدهد و امیدوار به ادامه‌دار شدن روند تاثیرگذاری خود در هفته بیستم مقابل هوادار است.

این دیدار شاید بتواند کمک زیادی به شیخ دیاباته کند تا نه تنها خودش را به تعداد گل های یورگن لوکادیا نزدیک‌تر کند بلکه در جدول گلزنان نیز خودش را بالا بکشد. شیخ دیاباته انگیزه زیادی دارد و یحیی گل‌محمدی هم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها