آخرین اخبار
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
بازدید:۱۳۷۸
سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار پیش رو مقابل هوادار به برتری برسند.
کد خبر : ۱۴۲۹۶

 کارلوس هرناندز در نشست خبری قبل از دیدار نساجی و هوادار عنوان کرد: مثل همیشه این بازی هم سخت خواهد بود؛ مقابل تیمی که بازیکنان با تجربه‌ای دارد و مربی آنها که سال گذشته همراه نساجی به قهرمانی در جام حذفی رسیده و از نظر تاکتیکی، تیم خوبی هستند، اما ناگفته نماند تیم ما با قدرت آمده تا نتیجه خوبی از این مسابقه بگیرد.


او ادامه داد: می‌خواهیم با کمک هواداران عزیزمان که همیشه کمک حال ما بودند، دست پُر زمین را ترک کنیم و برنده این مسابقه خانگی شویم.

سرمربی نساجی مازندران به غایبان پُرشمار تیمش در دیدار با هوادار اشاره کرد و افزود: احمد موسوی، کریم اسلامی، صابر حردانی، عباسی و ... غایبان ما هستند ولی بازیکنانی که کنارمان حضور دارند، ۱۰۰ درصد از آمادگی لازم برخوردار هستند و تمام بچه‌های ما همیشه آماده‌اند تا روند خوب بازی قبل را ادامه دهیم.


هرناندز تصریح کرد: حضور تماشاگران در دیدار جام حذفی مقابل پیکان خیلی تاثیرگذار بود و انگیزه زیادی به بازیکنان دارد و انتظار دارم لحظات خوبی را در کنار تماشاگران رقم بزنیم. با روحیه‌ای که از گذشته گرفتیم، برای مسابقات دشوار پیش رو انگیزه مضاعف داریم. در طول هفته بازیکنان ما با انگیزه زیادی کار کردند و از نظر روحی و روانی کاملا آماده دیدار با هوادار هستیم.

او درباره قرعه نساجی در جام حذفی که باید مقابل استقلال قرار بگیرد، گفت: منتظر هر اتفاقی هستیم؛ به تهران می‌رویم تا یک بازی انجام بدهیم و تمام تلاش‌مان را برای برد خواهیم کرد ولی ما بین خودمان، کادر فنی و بازیکنان صحبت کردیم و فعلا تمام تمرکزمان را روی دیدار با هوادار گذاشتیم. تا بازی با استقلال راه طولانی داریم و نباید از الان صحبت کنیم.

89000

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها