آخرین اخبار
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
بازدید:۱۱۰
شهردار تهران گفت: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران برای تجزیه طلبی، جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ادامه خدمت به مردم با شکست مواجه شد.
کد خبر : ۱۴۲۴

علیرضا زاکانی اظهار کرد:  امروز می بینیم پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باز هم دشمنان دست به دست هم دادند، قرآن آتش می زدند و می خواهند سپاه قهرمان را تروریسم اعلام کنند، در حالی که خود آن ها تروریسم و منشاء تمام خشونت ها در سراسر جهان هستند.

شهردار تهران گفت: امروز آمریکا و برخی کشورهای اروپایی باید چشم خود را بشویند و پاسخ ایران اسلامی را یکپارپه بشنوند؛ امروز اقوام مختلف خوزستان یکپارچه "آمریکا ننگت باد" را سر می دهند.

زاکانی بیان کرد: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران اسلامی برای تجزیه طلبی، جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ادامه خدمت به مردم با شکست مواجه شد. با بصیرت مردم عزیز امروز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته ایم.

وی عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، ملت ما تحقیر شده بود و بدون استقلال و آزادی، از حقوق اولیه خود محروم و در خفقان بود؛ سران خائن این کشور به خود می بالیدند که به نمایندگی از آمریکای جنایتکار، برای آمریکا پایگاه مستحکمی در آسیا ایجاد کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: امام (ره) با تمسک به اسلام مسیری را آغاز کرد که منشأ تحول بزرگ تاریخی شد؛ دشمنان به دلیل اینکه ملت ایران آرزوهای انسان های حق مدار را مطالبه کرد، با ما مخالف هستند؛ ملت ایران علاوه بر درخواست آزادی، استقلال، معنویت، عدالت و حرکت در مسیر پیشرفت مسیری را بر روی جامعه بشریت گشود که امروز بعد از ۴۴ سال این مسیر و بیداری ملت ها دشمنان را زمین گیر کرده است.

وی افزود: ۴۴ سال است که دشمن در حال انتقام از ما است و در حال تلاش هستند تا نگذارند آرمان های انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسند اما امروز مستقل ترین کشور هستیم.

زاکانی عنوان کرد: امروز پرچم عدالت را برافراشته ایم و در جای جای این مملکت روزنه های نور و حرکت به سمت قله ها دیده می شود و همه در حال تلاش به رسیدن به این قله ها هستند؛ امروز در کشور ما فقر، فساد و تبعیض وجود دارد که فقر قابل تحمل است اما تبعیض قابل تحمل نیست بنابراین نیازمند اصلاحات انقلابی در کشور هستیم.

شهردار تهران با بیان اینکه در عرصه هایی که به تفکر و مکتب امام (ره) تمسک داشته ایم موفق شده ایم، خاطرنشان کرد: چرا ملتی که همیشه تو سری خور بود، امروز به عظمت از آن یاد می شود؟ چرا ملتی که در دوران دفاع مقدس از سیم خاردار هم محروم بود، امروز در عرصه های جهانی به آن تهمت می زنند؟ دیدند ایران در حال کمک به بازمانده ای مانند ابر قدرت روسیه است.

وی افزود: عرصه های پیشرفت در شرایطی است که با تبعیت از رهبری و توکل به خدا حاصل شده است اما هنوز در میانه راه هستیم. امروز وقتی درد و دل مردم را می شنویم نشان از این است که باید مسئولان تلاش خود را مضاعف کنند زیرا این ملت شایسته بهترین ها است.

زاکانی عنوان کرد: ایران از رهبری بزرگ، ملتی شایسته، دولتی انقلابی و فداکار برخوردار است و امروز روزی است که باید کاستی های گذشته را جبران کرد؛ اگر عده ای بودند که دل در گرو دشمن داشتند، امروز کسانی هستند که به کمک خدا امیدوارند و به ملت اتکا دارند بنابراین باید همه با هم قیام و تلاش کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها