۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
آخرین تلاش‌های منشا برای افزایش تعداد گل؛

آمار برابر آقای گل سابق لیگ با دروازه‌بان استقلال!

بازدید:۲۷۸
گادوین منشا می‌تواند یک پایان خوش در لیگ برتر رقم بزند.
کد خبر : ۱۴۲۱۹

 در شرایطی که گادوین منشا عنوان آقای گلی لیگ بیست و یکم را کسب کرده بود و در تابستان گذشته حتی شایعاتی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس مطرح می‌شد اما با مس رفسنجان تمدید کرد و پس از جذب شیمبا توسط این باشگاه تصور می‌شد این دو بازیکن خارجی باتجربه در لیگ ایران کنار یکدیگر زوج خطرناکی را خلق کنند اما اوضاع طبق معادلات و میل محمد ربیعی پیش نرفت.




منشا فصل سخت و عجیبی را پشت سر گذاشت و حضور در ترکیب اصلی، خراب کردن پنالتی، نیمکت نشینی و حتی سکو نشینی را تجربه کرد و بارها زمزمه‌ جدایی او از مس به گوش می‌رسید.




با این حال این مهاجم اهل نیجریه این روزها به ترکیب برگشته و با توجه به مصدومیت شیمبا، پیشبینی می‌شود منشا این هفته نیز از ابتدا بازی کند‌. او هفته گذشته پاس گل داد و اگرچه دیر شده اما می‌تواند یک پایان خوش در لیگ بیست و دوم با گلزنی و درخشش در هفته‌های پایانی داشته باشد.

منشا در این فصل ۱۹ بار به میدان رفته و تنها یک گل به ثمر رسانده که برای آقای گل سابق لیگ آمار بسیار بدی به حساب می‌آید و باید دید می‌تواند در سه هفته پایانی تعداد گل‌هایش را بیشتر کند یا خیر او در جدول گلزنان با یک گل کنار سیدحسین حسینی، گلر استقلال و دیگر بازیکمان تک گله جای گرفته است.

9000009

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
توهین سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی|ویدئو